vrijdag 16 april 2021

Vermont Summer Medallion

 Vermont Summer Medallion.


Vier randen die natuurlijk de nodige tijd

opslokken, en niet zo boeiend zijn om telkens

te laten zien. 


Mijn applicaties plak ik vast met Glue Baste it van Roxanne.

Of het geplakt of geappliqueerd is maakt voor een foto

niet uit, je ziet immers geen verschil.


In de randen komen ook Petals.
En ik dacht dat ik die allemaal verschillend
zou willen maken in geel/goud/cognac en oranje tinten.


En dus teken en knip ik een middag vol.


Heel gezellig bij Phyllis thuis. 
Kletsen we bij en kan ik straks thuis kijken wat
ik van deze keuze vind.


Op tafel een ander bekend project.


Hexagon Star a day van Karen Styles.


Wat was dat ook leuk,
Phyllis heeft er ook lol in.


Een aantal dagen later,
op een ieni, mini verjaardagsbee,
zit ik weer met mijn Vermont te puzzelen.



Al die kleuren......
Eigenlijk vind ik het NIKS.

Ik houd het er op twee,
mijn favo Surat Olive en nieuwkomer Ashridge Cognac.

Dat moet het worden. 

Het rijgen van de petals begint. 
En alles wat ik over heb?

Nou misschien ben jij bezig met de Vermont
en zou jij ze wel willen hebben.

Laat mij weten, stuur ik het zo op.



Fijne vrijdag,

Juud


Remember; Better finished than perfect







6 opmerkingen:

Floor zei

Altijd moeilijk om van te voren te weten welke kleuren het mooist staan. Jammer van al die geknipte stukjes, maar zo gaat het nu eenmaal vaak. Wie weet is een ander er helemaal blij mee.
Dat sterretje met al die taartjes, echt super leuk!
Gezellig om weer bij elkaar te komen, daar kan geen Zoom tegenop toch?

Dientje zei

Soms denk je dat bepaalde stoffen, kleuren prima bij elkaar kunnen, totdat je ze bij de anderen legt. Jammer van je werk, maar er zal vast een liefhebber zijn. Fijn weekend. Groet, Dientje

Yvonne zei

Goede keuze denk ik, de quilt is al druk genoeg, dit brengt wat rust in de randen.

Marja Rijnsburger zei

Ja soms heb je dat wel eens, dan is het beeld wat je voor ogen hebt anders dan dat het er uiteindelijk uit komt te zien.
Goede keuze deze kleuren........
Fijne dag..............

Marja zei

Deze wordt echt geweldig!! Heel leuk om te zien dat jij aan zoveel tegelijkertijd werkt.


Groet,


Flickenstichlerin zei

Wonderful projects on the go, you are doing fabulas with your colors of choice.