maandag 11 november 2019

Sterren

Hexagon Star a Day,
wat een verslaving en wat leuk.

Ik zit inmiddels op dag 19 en heb 46 sterren.
Zomaar!
Gisteren werd ik naar zutphen gereden,
in de auto heb ik een sterretje,
tussen het kletsen door kunnen maken.

Nog even en ik start aan een nieuw
project, dat zal de vliegende start wel
gaan vertragen.
Maakt niet uit, het is ook geen wedstrijd. 


Het Shaker-doosje was helemaal gevuld met
geknipte sterretjes.


Dan is het heerlijk om te pakken,
en in elkaar te zetten.
Sterretje na sterretje.
De een zal het vreselijk vinden om telkens
hetzelfde te moeten maken. 

Ik houd wel van herhaling. 
zoals je ziet, draai ik het ook nog 
wel eens om.
Een donkere buitenkant tegen een lichte
binnenkant.


De hondjes van Max en Louise,
nog even en hun nieuwe serie ligt bij
ons in de winkel!



Zodra het sterretje klaar is,
knip ik alle 'oortjes' af.
en strijk gelijk even.
Zelfs de achterkant is leuk om te zien.



Ik ben niet alleen aan de sterren.
Ook op de workshops komen ze voorbij.




Leuk toch?


En terwijl de audities van The Voice
aan mij voorbij komen,
zit ik met een kopje thee en wat
sterretjes heerlijk te luisteren.



En weer drie klaar!

Vandaag moet ik verschillende keren 
naar de oogarts en in de wachtkamer
zit ik lekker te patchen.
Vanochtend is er daar alweer eentje 
af gekomen!

Fijne maandag,


Tot blogs,


Juud


Remember; better finished than perfect!




13 opmerkingen:

Petra zei

Leuk al die sterren. Succes bij de oogarts, hoop dat je niet van die vervelende druppels krijgt in je ogen. Ik kan dan echt niet meer patchen.

Marguerite zei

Sterkte bij de oogarts.
Je gaat als een speer met je sterren

Mieke van Minnen-Kanis zei

Leuk om een aantal van mijn sterren ook langs te zien komen.
Een onschuldige verslaving toch?
Sterkte bij de oogarts.

BezigeBijMirjam zei

Ze zijn weer leuk de nieuwe sterretjes, maar ik begin er nog niet aan. Zoveel onder handen! Jouw leus van beginnen te tellen vanaf 20 kan ik wel veranderen in tellen vanaf 30! 😂😂😂 Hoop dat het meevalt met jouw 👀. Succes! 🤗

Hennie zei

Wat een leuke sterretjes heb je er weer bijgemaakt.

Groeten Hennie

Carine Remmery zei

Ik heb het keidruk met
mijn lessen en ik ga bijna overstag met je voorbeeldjes van je sterren ! Gr Carine

Dientje zei

Ik vond het ook leuk om zoveel verschillende sterren te maken. Mooie stoffen heb je gebruikt. Groet, Dientje

Yvonne zei

Hopelijk niets engs bij de oogarts..... je gaat als een speer met je sterren! En nu ben ik nieuwsgierig naar je nieuwe project!

Janet zei

46 already - Wonderful! Beautiful fussy cutting :0)

Conny's-blog zei

Prachtig hoor jou sterretjes, zo mooi zo uit de stof geknipt............liefs.Conny

Coby Breitner zei

Oh oh dat lijkt mij ook wat gereden worden naar mijn werk en ondertussen lekker doorpatchen, neehoor geintje het zal best een reden hebben. Die hondjes wat leuk!
Mooie week.

Phyllis zei

Oh, de oogarts? Sterkte hoor, goed zorgen voor de ogen, die hebben we hard nodig bij onze passie. Je sterretjes zijn enig en misschien wel aanstekelijk.... ben heel benieuwd naar je nieuwe project!

Martine zei

De oogarts...... niets eng ! :)