woensdag 19 juni 2019

Dag 1 op de show


Ging in Washington het brandalarm af,
in Sydney gaat de brandmelder af......
Dit keer geen stoere mannen 
in brandweer outfit,
maar een fitte man in een 'wat weet ik pak'.
Nog even en we hebben de hele
YMCA te pakken!


Onze wandeling naar het werk
was beslist aangenaam te noemen!


Alsof we niet anders gewend zijn,
dan rondstappen in deze metropool.


Door de shoppingmal van Darling Harbour.


Waar er aan de volgende aan- uitbouwen gewerkt wordt.


Ginny Beyer! 
Speciaal voor jou Annemarie!


Tegenover ons de super sized stand van 
Material Obsession.


En even verder op de 
Strawberry Thief


Met Sarah Fielke in de stand.
Kennen doe ik haar verder niet, ook ben
ik niet erg bekend met haar werk. 


En onze eigenste stand!


Hier nog de stilte voor de storm die
komen zou.
De storm waar je op hoopt, maar nooit zeker weet!


Ik heb eigenlijk helemaal niets van 
de tentoonstelling gezien.


New South Wales quiltersgilde
was goed vertegenwoordigd.


Zo druk was het niet eens op de vloer,
maar wij zijn zo druk geweest,
dat we pas om 1/2 4 tijd hadden voor een
eerste kop koffie en een gedeelde muffin.


De bakken hebben we vol continue staan
bijvullen,
bijsnijden, vullen, bijsnijden en vullen,
bijsnijden en vullen,
vullen en bijsnijden.

Ergens rond half vier heb ik ook
mijn schoenen uit gedaan,
kon ze niet meer aanhouden.

Al het staan dat we de afgelopen 
maanden hebben gedaan zorgt voor
een super snelle vermoeidheid in je benen.

Vanavond vroeg op bed,
wat zullen wij slapen!

Tot blogs,


Juud

Remember; Better finished than perfect!



15 opmerkingen:

Annemiek zei

Het is natuurlijk heel gaaf dat jullie goed draaien daar maar ik kan me voorstellen dat je lijf ook zo zijn wensen heeft. Op tijd een natje en droogje en voetjes verwennen. Lekker uitrusten straks. Groetjes

Annemiek zei

Zie ik nu een Jo's Floral Album in Heritage stoffen. MOOI - uithalen en opnieuw beginnen ?? LOL

Mieke van Minnen-Kanis zei

Ziet er allemaal prachtig uit. Fijn dat jullie het zo druk hebben, maar o,o, die voetjes van jou......
Nog heel fijne dagen gewenst, met veel snijden en bijvullen.....

Marguerite zei

Dit is gewoon topsport!
Veel plezier en zo nu en dan de beentjes in de lucht...

Rita zei

Dit is weer echt genieten, maar ik ben blij dat ik niet op je voeten sta, want ik weet he zweer het kan doen. Toch maar een voetenbadje nemen voor het naar bed gaan. Heel veel succea

Floor zei

Snijden.. bijvullen. Snijden... bijvullen... dat kan maar één ding betekenen... jullie verkopen als een trein. Fijn toch? Daar doe je het allemaal voor.
En natuurlijk om te genieten. Wel zielig voor je arme voeten. Misschien een bruisbadje?

BezigeBijMirjam zei

Wel goed voor jullie zelf zorgen hoor! Om half vier pas koffie en een halve donut. De stand ziet er weer goed uit. Succes!🤗

Wilma zei

Bikkels!

Annemarie. zei

Wereldvrouwen !

Marja zei

Ooh die arme voeten. Succes weer hoor morgen!


Groet

Janet zei

I love how you've shared your day with us who can't make it to Sydney :0)

Coby Breitner zei

Trusten meisjes zzzzzz

Marion van de Sande zei

Ja beursdagen kunnen enorm vermoeiend zijn. Vooral door het voortdurend staan maar ook door het telkens onder de mensen zijn, voortdurend drukte om je heen, aldoor vragen. Heel leuk maar ook vermoeiend.

Maar hé, liever daar dan bij voorbeeld in Keulen ;-) en je zit tussen de stofjes!

Phyllis zei

Altijd leuk, allemaal foto's van zo'n show. En ja je voeten.... dat is een dingetje , dat heeft mij toen bij Bijenkorf heel veel problemen gegeven, want wij mochten tijdens werkuren niet eens zitten. En natuurlijk ook de schoenen niet uit doen. Met wekenlang een airco die het daar niet deed strompelde ik de BK uit na m'n werk en kon ik mijn salaris aan een podoloog uitgeven.... doe maar voorzichtig met die voeten
Heerlijk dat het allemaal goed gaat, de fq's de deur/stand uitvliegen, daar doe je het toch allemaal voor. En al die bekende gezichten, blije mensen, enig zo'n show.
Moe maar voldaan op het einde van een dag, toch?

Chookyblue...... zei

I missed the show this year...... Very sad about that.....
You had a much bigger stand this year.... No climbing under the table....)