maandag 30 april 2018

Pour L'amour du Fil 2018

Er kan 1 prijs gewonnen worden op de beurs.
Daarvoor staat er een grote rieten mand
klaar. Veel standhouders doen 
er aan mee. Bij elke € 30,- 
krijg je een bonnetje.

Natuurlijk doen wij ook mee!



Wie zou er gewonnen hebben?
Lijkt mij heerlijk om die mand uit te
mogen pakken!


Willyne is een van de artiesten die 
een eigen huis heeft!



Ze zijn prachtig, stuk voor stuk!


Mevr. Shizuko Kuroha met haar nieuwe boek
"Pieces of my life"
was er ook!
P*R*A*C*H*T*I*G


en verfijnd!


Echt geweldig!





Ook Mary & Joe Koval
zijn er met hun antieke quilts die in hun boek
"Piece by Piece" staan.



Dit vind ik dan weer zo leuk,
een eerste prijs gewonnen voor de 'oudste quilt'
$ 1,50!!


En een persoonlijke favoriet!


Niet alle artiesten hebben een 'huis',
sommige komen aan je stand met de meest
mooie dingen!

Zoals dit borduurwerk!


En deze, vanaf een plaatje!



en de 'achterkant!'


Deze meneer maakt ze!


Worden er nieuwe vriendschappen gesloten,
zoals met deze Franse Bernadette,
verstaan doen we elkaar niet,
maar dat is ook helemaal niet nodig. 
We hebben plezier samen en dat telt!


Komen de 'dames uit Marseille' ook mooie
sitsen kopen!


Helemaal geweldig toch!


S avonds worden we PRIMA verzorgd!
Lekker eten, heerlijke toetjes,


Lekker glaasje


En ook hier een kopje thee voor het slapen gaan!



En voldoende leuke teksten,
ik houd ervan.


Terug naar de Beurs waar Jane Lury,


die twee jaar geleden dit 
"coffee-table-book" uitbracht met
QuiltMania,
temidden van al haar antieke quilts zit.


Dan Max en louise!
Lisa Kerr en Louise Lott


Ik ben fan van hun quilts,
vind ze leuk, vrolijk, mooi van kleur,
ik val er gewoon voor!


En dan zijn het ook nog eens twee
hele leuke meiden!



En blijkt ook in hun werk;

"better finished than perfect"

Dames naar mijn hart!





"Oeps!"
maar "Who cares?"

Ik niet!


Zelf ben ik op zaterdag naar huis gevlogen!
Dat was natuurlijk MEGA luxe!
In 1 1/2 uur terug in Amsterdam.
Een schaar mag niet mee en dus
rijg ik morgens een fiks aantal naalden op een draad.


Die ik met hetzelfde draad vast houd
op de klos. Super handig.

Het aller handigst was mijn draad dome
geweest van clover, maar die lag......
Thuis!!!


Op het vliegveld maakte ik 
mijn eerste steekjes van deze week!

Het was super gezellig,
wat een heerlijke dagen waren dit.


tot blogs,


Juud

Remember; Better finished than perfect!












14 opmerkingen:

Else zei

Schitterende quilts lekker eten je hebt een heerlijke week achter de rug!! En nu onderweg naar je volgende avontuur ............... Bedankt voor het mee genieten, Fijne week. Zwaaizwaai

Phyllis zei

Dank je wel voor dit uitvoerige verslag! Dat je daar in deze enorm drukke periode nog tijd voor hebt. Ziet er geweldig uit allemaal, dat was vast genieten. Dank voor de tip van de naaldjes voor onderweg en nu weer genieten, maar dan elders. Je reist wat af zo!

Mien B zei

Judith bedankt voor je mooie verslag.

Marguerite zei

Je kwam ogen tekort ben ik bang.
En op naar de volgende airmiles.
Je ziet heel wat van de wereld in zo'n korte tijd.
Veel plezier...

Dientje zei

Een lust voor de ogen. Wat mooi. Moet ook eens gaan. Wie weet volgend jaar. Groet, Dientje

Annemiek zei

Wat is er veel te zien! Dank voor je verslag altijd leuk om mee te lezen. Geniet lekker van je vakantie met jr Frans en Maxime.

Floor zei

Ooohhh wat hebben jullie het heerlijk gehad! Dat lijkt toch eigenlijk helemaal niet op werken :-)
Ben je niet bezweken voor die prachtige antieke quilts?
Die meneer met dat prachtige fijne borduurwerk.... ben er stil van.
Nu weer thuis, ach dat is ook fijn, behalve het weer natuurlijk :-(

Yvonne zei

Wat een heerlijk verslag Juud! Echt genieten van al het moois en alle leuke ontmoetingen. Nu ik zelf ook in xo’n heerlijke quiltbubbel zit, kan ik me indenken hoe jij je voelt! Het is overweldigend allemaal. Weet je wie de prijs heeft gewonnen uiteindelijk?
Die vlucht terug naar huis is wel super zeg, lekker snel weer thuis om nu al weer op pad te zijn.
Fijn even ontspannen met Frans en Maxime, veel plezier gewenst in Rome!

BezigeBijMirjam zei

Wat een drukke, maar ook heerlijke week weer denk ik. En nu dan een beetje uitrusten.... alhoewel, daar in Rome is ook zo veel te zien en zullen jullie heel wat kilometertjes lopen. Veel plezier!🤗

Ineke zei

Wat een mooie quilts passeren hier op je blog, maar het allerfijnste is jou blogverhaal, zo genieten!!!

Frea zei

Alweer zo’n geweldig quilt uitje. Je zou het bijna geen werken noemen. Voor het schaar probleem in het vliegtuig gebruik ik tegenwoordig een verpakking tandzijde. Hier zit ook een heel handig snij mesje aan. Werkt goed.

quiltsathome zei

Dank voor de foto's van de tentoonstelling. Ik heb het boek van Shizuko Kuroha ook gekocht, echt mooi om het door te kijken.

Mrs. Sutherland zei

Een prachtig verslag voor de thuisblijvers. Zo waren we er toch een beetje bij!
Geniet nu maar lekker van Rome. Daar is zoveel te zien!

Groet van Mar

Sjoukje zei

Wauw, wat een heerlijke plaatjes weer. Genieten!