maandag 28 augustus 2017

De Quiltkoffer levert!

Die scharenstandaard is zo handig,
die gun je werkelijk iedereen.
En zo zaten wij vorige week in Belgie feest te vieren en kwam
op een of andere manier die standaard weer ter sprake.


Er werd geïnventariseerd.
Afwezige sisters ontvingen een app.
We besloten op een grote bestelling,
een afleveradres,
dat is wel zo makkelijk
voor Jellie en kunnen we de 
 verzendkosten delen.


10 werden er al snel 15
en van 15 groeiden we naar 21.
Eerlijk is eerlijk,
het is een handige standaard.

Eind vorige week bereikte ons het bericht
vanuit het hoge noorden.

(klikker-de-klik-naar-Dokkum)

had haar bolderkar erbij gepakt,
ingepakt, en zou richting de post
gaan.


Daags daarna bereikte de bestelling de Achterhoek.
Zo in Ulft bij LZ'tje.
Gezellig 'zeuren-quiltje' erbij,
standaard erop.
Eentje mocht er blijven.
De andere 20 gingen op reis.


Hup zo de auto in naar het midden van het land.


Waar er al snel extra handen gevonden werden
om de bups vooral uit en over te pakken.
Ja er gaan er ook mee naar België!


Bij een sister die zaterdag haar verjaardag
aan het vieren was vond menig standaard haar
nieuwe Home!

En wat denk je wat?
De volgende bestelling is alweer 
geplaatst, 
ik kwam er eentje te kort.
Het is ook zo leuk om cadeau te doen!


Fijne maandagavond,


Juud


Remember; Better finished than perfect!

6 opmerkingen:

Dientje zei

Doe je ook al aan pakketbezorgen, haha. Praktisch als altijd. Veel plezier met de standaard. Lijkt me inderdaad praktisch. Groet, Dientje

Floor zei

Denk toch dat ik iets niet goed doe hoor..... heb maar 3 scharen, (een voor paterno, een voor de lapjes en een voor de draadjes) wat moet ik dan nog meer in die standaard doen vraag ik me af.
Hebben andere quilters dan zoveel scharen dat alle gaatjes gevuld zijn?
Misschien moet ik gewoon scharen gaan verzamelen :-)
Groetjes,
Floor

BezigeBijMirjam zei

Nog nooit gezien, maar net als Floor heb ik niet zoveel scharen. Wel leuk! Met pennen en potloden erbij zal ik een eind komen. Ha,ha! Veel plezier ermee!

NADINE zei

OMG, Juud, I just fell in LOVE with that gorgeous "scharenstandaart" ! Could you give me some more info (I might have skipped it) :
- is it still available ?
- if so, where can I order it ?
- How much is it ?
- What are the shipping cost to Belgium ?

THANK YOU so much for your kind answer, Juud :D

In stitches,
Nadine

Yvonne zei

Ze zijn prachtig! Heb er ook twee in huis die de grote plas overgaan.

Phyllis zei

Idd enig, geen wonder dat ze zo populair zijn.