dinsdag 3 mei 2016

Petra Prins

Afgelopen donderdag was het weer `hobby/werken´ bij Petra. 
HEERLIJK
Zo daags na Nantes weer even lekker de hele dag in de lappen.

NU ga ik het DOEN,
een verslag van de dag.
Ik begin goed.
Leuk die gele tulpen,
mooi zo tegen dat verweerde betonnen bankje.


Happy de peppy door de Bornhof.


Lyrisch over de bloesem!


Binnen is het nog donker,
achterin brand licht.
Bep is er al.
Koffie wordt ingeschonken,
lichten aan,
koffie koud,
de een na de ander komt binnen,
Nieuwe bekenden uit Nantes
(was gezellig christine!)
gezellig,
en zo komt er ook een 
eind aan mijn
foto verslag.
Het is gewoon te druk,
het komt er niet van.
Of het er ooit komt.......

Op vrijdag ga ik in de herkansing!

Het is MRS Billings Vrijdag!



Met een grote groep aan tafel.


er wordt gekeken en gekletst,


Halen sommige uit en beginnen opnieuw,
gewoon omdat je niet het effect hebt waar je op had gehoopt.


Maar komen er ook ´andere quilts´ aan bod.
Wel een bies of geen bies?
Wat een feestje om zo samen te kijken.


zijn er alweer leuke koffertjes op tafel,


en andere blikjes met Billings~inhoud


Heeft LZ haar eerste MEK af!
(lief zusje haar eerst Moet Er Komen~quilt)


zijn er verrassende kleuren combinaties.


Wordt er druk gewerkt aan de grote wieberrand,


bewonderen we eerste resultaten.


En draagt de eigenaresse van "De Billings op Klompen" 
Laarzen,
best gek eigenlijk!


Maar LEUHEUK
En het oranje in het echt
minder fel dan ik gedacht had.


Leuk he, die bewonderende blikken!


Tussendoor een Irish Circle op de grond.
En zoals allemaal,
is ook deze helemaal Prachtig Mooi!


Deze eigenaresse is bijna klaar,
hier en daar nog een wieber en
dan is ook deze rand
huiswerk af.

Conclusie;
VERSLAVEND deze Madamme!

En als ik het zo op FB volg,
is menigeen onder
haar betovering!


Fijne dinsdag,

Groetjes,

tot blogs,


Juud


Remember; better finished than perfect!!!





13 opmerkingen:

Phyllis zei

Wat een prachtige werkstukken en wat heb jij drukke, maar heerlijke dagen in Zutphen.

Greet zei

Mooi mooi mooi al deze mevrouwtjes Billings.
Wat ben jij toch een bofkont dat je in deze heerlijke winkel mag werken.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Mooie voorbeelden om naar te kijken en te vergelijken.
Super Juud
doeg

Rita zei

Heerlijk om te lezen en de foto's te bekijken en ja dan begint het zelfs hier te kriebelen. Fijne dag. Grl Rta

Marja zei

Jij gaat ook als een trein verder hè!?:)
Mooie wandeling én mooie werkstukken. Weer een nieuwe benaming MEK, leuk, net de mallen gemaakt voor mijn Huizen-MEK.

Groet,

Gerda Hartman zei

het is weer een heerlijk feest van foto's. Gelukkig heb ik zelf ook "de besmetting" opgelopen lol.

Yvonne zei

Leuk verslag weer! Ook mooi die lenteplaatjes waar we allemaal zo aan toe zijn! Al die verschillende mevrouwen B, hoe leuk is dat!

Anoniem zei

Zo leuk dat je van je hobby ook een beetje werk kunt maken en juist daar komen de mooiste dingen langs en zit je met je neus op alle nieuwe dingen. Dank voor de mooie foto's. Groetjes Wilma

Ageeth Dorsman zei

Heerlijk, wat komen er een paar verrukkelijke quilts-in-wording voorbij in deze blogpost: genieten!
Groetjes van Ageeth.

Lida zei

Wow, wat een gave dames worden het en wat leuk om de verschillende kleurschema's en stoffen te zien! Groetjes
Lida

Carin zei

Allemaal prachtige werkstukken !!

marion zei

ik zeg het je te weinig, ik geniet enorm van je blog en je foto's. dank je wel

Floor zei

Prima verslag hoor! Wat heerlijk dat je daar in die mooie winkel zo vaak mag werken.
Al dat moois zien en dan zo tussen de lapjes, het lijkt het paradijs wel.
Er komen veel mooie quilts voorbij zie ik.