dinsdag 1 september 2015

Nix quilterigs, effe snel tussendoor

Het trouwseizoen is weer geopend.
en hoe!
Afgelopen vrijdag waren er 20+ huwelijken in de gemeente Amersfoort.
 En dat is veel!
De meesten trouwden ook nog eens rond de klok van 13.00 uur.

DSC01509[1]

Toen ik naar het stadhuis fietste om mijn akte te halen stond er niet een,
 maar twee prachtige trouwwagens!

DSC01511[1]

Twee mooie oude bolides!

DSC01512[1]

Deze Volkswagen bus was toch wel mijn persoonlijke favoriet! 
Wat een plaatje, vuurwagen rood, 
en kijk die koplampen eens!
En ook hier een guirlande! 
Nu nog stonefields op de achterbank…..

DSC01516[1]

“Mijn locatie” voor de dag was 
 in het centrum van de stad Amersfoort. 
Het absolute middelpunt van Nederland!
Wat een locatie om in te trouwen,
magisch.

DSC01517[1]

Gebouwd uit de opbrengsten van de Vrouwe-vaart in de midden Middel-eeuwen! 
Bijzonder toch?

DSC01523[1]

En wat kwam daar aanrijden?
MIJN Volkswagen bus!

Dat ze maar heel lang, samen verschrikkelijk gelukkig mogen worden!
Morgenavond ga ik weer met toga op pad,
dan naar het 'Centraal Ketelhuis".

Fijne dinsdagavond,

Tot blogs,

Juud

4 opmerkingen:

Marja zei

Oooh met zo'n busje vol met quilters naar Frankrijk;)

Groet,

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Druk baasje ben je. Hopen dat je zaterdag tot rust bent gekomen.
maakt niet zoveel uit toch? Een hok vol quiltende vrouwen of een zaal vol zenuwachtige wachtenden……..
Sterkte de rest van de week……
Doeg juud

Floor zei

Ach ja, zo'n volkswagenbusje van de jaren 60.... de hippie tijd..... flower-power...... wat leuk om daar mee naar je trouwlocatie te gaan!
Ik heb zo'n busje in het klein, ook lief.
Je hebt het maar druk met die leuke bezigheid, want het is altijd een feestje natuurlijk.

Marina Brito de Campos zei

Ja, dat trouwen zat in de lucht, eind augustus. Ik weet er alles van!