zaterdag 9 mei 2015

Huiswerk!

DSC00141

H*E*E*R*L*I*J*K
Op zaterdag zat ik in de zon met lapjes,
lekker oranje met wat roze, zachte gelen,
mooie roden, en maar zoeken en zoeken in de bakken.
Kan dit met dat?

DSC00142DSC00143

In het zonnetje gebruik ik de grootste cirkel van Susan,
6” voor de maat van de cirkels.

DSC00144

Om de cirkel nog groter te kunnen maken gebruik ik deze liniaal van Mathilda’s Own, SUPER handig.

DSC00145DSC00146

De cirkels worden getekend op H250, 
die strijk ik op de stof en heb ik in ‘no time’ alles geknipt en voorbereid.

DSC00158DSC00165

Op zondag bij LZ’tje gaan we  nog even lekker door!

DSC00164

het is G*E*N*I*E*T*E*N in hoofdletters.

DSC00147DSC00148

Het is duidelijk dat je in het huis van een quiltster bent bij LZ!

DSC00149
DSC00154
Herinneringen aan de laatste reis samen in overvloed! 
Het was een gezellige dag, 
heerlijk met naald en draad.

Tot blogs,

Juud

Remember; Better finished than perfect

8 opmerkingen:

Dientje zei

Het lijkt me geen straf om zo huiswerk te moeten maken. Ook het huiswerk is geen straf, :-) je haalt met gemak een 10.
Goed weekend, Dientje.

Yvonne zei

Dat noem ik het betere huiswerk Juud! Gezellig bij LZ'tje met al,die quilts en herinneringen aan jullie mooie reis!

Ineke zei

Wat heerlijk om je zo uit te leven! Wat een heerlijke hobby hebben wij toch, niet dan?
Liefs, Ineke

Annie zei

Wat heerlijk om zo samen te quilten !

Groetjes,
Annie.

Evelyne zei

Het hele blogje is zo sfeervol.
Vol met quilt sfeer, heerlijk ik geniet!
Fijne zondag,
Evelyne

Berna zei

De blokjes/cirkels vandaag in het echt gezien en dan zijn ze nog mooier dan op de foto's.
Fijne zondag.

KijkDaarIs zei

gezellig samen cirkelen..;0)))
ze zijn weer mooi !
Fijne ZONdag...

Greet zei

Mooie stofjes. De cirkels zijn prachtig. Fijn, zo samen genieten met je zus.
Groetjes,
Greet