dinsdag 11 november 2014

Aztec Rose

Zoals jullie wellicht weten heeft ook Karen van Aztec Rose (klik–ker-de-klik) 
gevraagd of ik met The Prince naar Zwijndrecht komen wil.
Nou met zo een leuke quilt wil ik dat wel natuurlijk.
Maar Aztec wat?
Huh is dat een winkel?
Ik dacht dat het een web shop is!
Ach je kunt ook niet alles weten natuurlijk,
maar dit had ik niet verwacht!

DSC07615

Een heuse Shop van “bricks and mortar”,
hoewel de gevel anders doet vermoeden vond ik het toch lastig om te vinden.
Maar uiteindelijk heb ik het gevonden!

DSC07610

En dit is d'r dan!
Karen van Aztec-Rose
helemaal Australisch en vriendelijk, met een leuk accent en belangrijker nog
IDOLAAT van QUILTEN!

DSC07601DSC07612

En zo struinde ik zaterdag ineens in Zwijndrecht door
de ‘web shop’, nix ‘web’ aan deze ‘shop’!
Stofjes, bandjes, kantjes…

DSC07607DSC07605

garens, naalden, scharen, linialen, lijm……………………..
en enige muisjes!

DSC07598DSC07599
DSC07627[1]

Ook wordt er al naarstig gezocht naar
stofjes met leuke gekke afbeeldingen,
en dat is Karen toch heel aardig gelukt.
Het onderste lapje,
wat nu nog veilig opgeborgen ligt in ‘the secret stash” van Karen,
mocht al met mij mee naar huis!
Oh die gaat ZEKER een plekje krijgen in The Prince
en misschien ook wel in jouw Prince of Princess?

Op maandag 5 en dinsdag 6 januari gaan we
hier met The Prince aan de slag.
Zijn de drukke kerstdagen voorbij
en lijkt het mij helemaal heerlijk om vlak voor
mijn jaarlijkse Quiltweekend met de 7 sisters en een extra groep (!)
met een aantal dames lekker aan de slag te gaan.

Op maandag zijn er nog twee plekjes over en volgens mij op dinsdag nog vier.
Dus……. als je nog opzoek bent naar een
Sinterklaas of Kerstcadeau?
Doe jezelf een RELAX dag cadeau!

DSC07623

Mijn zaterdag hield niet op in Zwijndrecht!
Via het bloggen en workshops geven ontmoet je virtueel en life 
echt heel veel leuke mensen.
Zo ook Annette en Marja.

Beide dames heb ik afgelopen voorjaar bij Wietske leren kennen.
Marja was toen nog bezig met de Dear Jane in Jaren 30 printjes.
En nu, overduidelijk, AF!
DSC07619DSC07620

Reproductie jaren 30 stofjes, 
maar ook echte feedsacks!
Sommige feedsacks in fluorescerende kleuren, 
echt heel bijzonder.

DSC07618DSC07617
Het is gezellig, we kletsen er lustig op los, 
en voordat je het weet is het bijna vijf uur, 
en zit ik in mijn autootje weer onderweg naar huis!

Het was een heerlijke zaterdag!

 
Fijne dinsdag,
Tot blogs,
Juud
remember; finished is better than perfect!

17 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Ook al weer zo'n leuke winkel. Tjonge jonge wat een keus heeft ze.
Het gaat vast wel lukken om de laatste plekken opgevuld te krijgen met zo'n gezellig juf.
groetjes
Wietske

Diana zei

Ik ben al ingeschreven voor de maandag dus in elk geval tot de 5de. Had Karen al gehoord over het verzamelen van leuke lapjes maar nog niets gezien.
Groetjes,
Diana

Ieke78 zei

Wat een leuk dagje! Ik wil ook nog steeds een keer naar Aztec. Mams was er helemaal enthousiast over toen ze er een poosje geleden was.

Supergoof zei

zo *M*O*O*I* de Dear Jane van Marja,
een Plaatje!
:o)
En dat poezenstofje,....
LIEF!

Ageeth Dorsman zei

Zo kom je door het hele land, Judith! Spannend, al je lessen, al moet het inmiddels wel bekend voor je zijn nu. En Zwijndrecht? Dat is niet zo heel ver van hier, dus een volgende keer kun je even doorrijden, voor een kopje koffie of thee en een steekje of twee in het mooie Oud-Beijerland.
Groetjes van Ageeth

Lida zei

Ja het is een heerlijke winkel om te neuzen, ze heeft weer heel andere dingen dan de andere winkels daar in de buurt! Leuke lapjes heb je op de kop getikt en nu dus weer veel plezier met je steekjes, groetjes
Lida

Marja zei

Ik vond het ook erg gezellig, en ik zie je de 5e januari.
Wat ga je hard met je Prince!

Groet,

marion zei

wat een leuke winkel , zeker ook eens aan bezoekje aan wagen...........

Hermie zei

ziet er heel leuk uit, nu zie ik haar in het echt, heb wel eens wat on line besteld bij haar.

Yvonne zei

Wat leuk om weer zo'n leuke quiltshop te ontdekken, ik dacht ook dat het alleen een webshop was. Zo zie je maar een onverwachte dag met gezellige ontmoetingen! Lieve stofjes ook weer voor de Prince!

Jane in Cumbria zei

Wat leuk om de winkel van Karen eens te zien. En die lieve stofjes liggen hier ook bij mij in de kast.....

Saskia Smit zei

Ja ik dacht ook een webshop. Dat wordt dan reallife shoppen ipv virtueel. En de DJ van Marja blijft mijn voorbeeld. Zo leuk die jaren 30 printjes....

Annette zei

Was weer een supergezellige quiltdag!!!

Floor zei

Jij dacht dat je met je quilt naar een webshop ging? Had maar even gekeken op het net, dan had je het gezien.
Maar nu was het wel een leuke verrassing. Het is een prachtige winkel.
Die Jane is ook weer prachtig.

Annie Kingma zei

Mooie winkel, en wat zijn er prachtige quilts.
De DJ blijf ik bewonderen
Groetnis Annie

Carin zei

Mooie stofjes en die DJ is ook al zo mooi !

Phyllis zei

Ja dat is een prima winkel en Karen is heel service gericht. Leuk dat je daar ook workshops gaat doen.