zondag 24 augustus 2014

Petra Prins Nieuwsbrief

 
Enige tijd geleden ben ik door Petra gevraagd of ik geen 
Beginnerscursus voor de Dear Jane zou kunnen doen.

 Een super eer om überhaupt gevraagd te worden.

Afgelopen vrijdag kwam er deze nieuwsbrief uit;  

Op vrijdagmiddag van 13.30u-16.30u  is Judith Ebbelaar aanwezig met haar Dear Jane quilt. Ben je geïnteresseerd in haar Dear Jane beginnerscursus (nummer 2 in het programma) en heb je nog vragen, dan is dit de gelegenheid om haar te ontmoeten, de quilt te bekijken en je vragen te stellen.

Wat wat gaan we dan eigenlijk doen in die vijf lessen?

We gaan lekker de tijd nemen voor Jane, 
voor haar achtergrond, 
voor de sashings (er zijn meerdere mogelijkheden) 
we tackelen vast de schulprand, 
het afbiezen, 
we kijken naar verschillende blokjes 
en hoe ze gemaakt kunnen worden, 
natuurlijk komt de H250 aan bod, 
de appliquick stokjes etc etc.

Ik weet zeker dat het gezellig gaat worden, dus hoop ik jullie a.s. vrijdag te mogen ontmoeten en anders op vrijdag 3 oktober voor onze eerste ‘les’.

Dit wilde ik toch nog graag met jullie delen op deze zondagmiddag die ik met Stonefields aan het doorbrengen ben.
 
Tot blogs,
 
Juud











15 opmerkingen:

quiltsathome zei

He Judith,
Ik heb ervaren hoe leuk en interessant je dit doet en wens je veel gezelligheid en succes toe.
Ik weet zeker dat degenen die naar deze cursus komen er net zo van zullen genieten. Alvast heel veel plezier gewenst !

Anoniem zei

wat leuk!!!!

Else zei

Oh dat word een SJAAN feestje!! Heel veel plezier 'Juf" Juud
fijne avond

Willy zei

Super leuk Judith. Fijn dat je de kennis zo door kunt geven. DJ is ook een beauty! Groetjees,

Rina zei

Wat leuk dat je dit gaat doen, en zeker een eer dat je gevraagd bent.

Greet zei

Geweldig dat je dit gaat doen !! Dat wordt weer genieten, zowel voor de deelneemsters als voor jou.
Ik was ook bij de gelukkigen die dit al eerder mochten ervaren en weet hoe goed je dit doet.
Veel succes !!
Fijne zondagavond,
Groetjes,
Greet

Berna zei

Zeker een eer. Veel succes met de cursus!

Dientje zei

Het lijkt me een geweldige cursus, helaas door het werk geen mogelijkheid mee te doen.
Veel succes. We lezen er vast nog over.
Groet,
Dientje (dientjes.blogspot.nl)

Floor zei

Wat spannend Judith om nu echt les te gaan geven, maar ik weet zeker dat het je lukt en dat het super gezellig wordt bij Petra.

marianne zei

Succes,maar dat zal jou en de deelnemers beslis lukken.

Hermie zei

Heel veel plezie,maar dat zal wel lukken

Annie Kingma zei

Veel plezier, Heel fijn voor je
Als je lessen zo gezellig en goed als je blogjes zij. is het voor ieder een plezier .
Groetnis Annie

wietskesquilts.blogspot.nl zei

super, Juud!!!

Saskia Smit zei

Zooo leuk, en tegelijk zoo jammer dat Zutphen te ver weg is voor mij.

Marja zei

Wat leuk voor je dat je les gaat geven in Jane:)
Voor alle beginners aan te raden dat te doen, zo voorkom je een hoop opstakels die anderen al tegen gekomen zijn.

Groet,