zondag 28 april 2013

Weer Thuis

IMG_3722
met een kopje koffie eerst in alle rust de namen op een papiertje geschreven en Frans gevraagd een papiertje te trekken.
The Winner Is………. (drumroll please!)
IMG_3730
Heleen!
Stuur mij je adres even door, dan maak ik het morgen gelijk in orde.
IMG_3725IMG_3726
Gisterenavond, nadat LZ’tje ook weer weg was, lekker onder de douche gestaan,
huispak aan, kop thee erbij, tassen naar boven gebracht, en mijn stitcherietjes er nog eens bij gepakt.
IMG_3727IMG_3728
Deze vier zijn er bijgekomen in het Franse Nantes. Van eentje mag ik de tekst nog afmaken, voordat e.e.a. weer in de overbekende Project Doos verdwijnt.
IMG_3729
Want we hadden ook post van Petra Prins, maand drie van Robins Nest.
En als we een beetje bij willen blijven…….. Ga ik eerst dit in orde maken.
Leuk.
IMG_3731
Maar dan het opruimen……. Eigenlijk ook geen straf. Ik ga de sits die ik heb wassen, samen met de nieuwe sits. Dat werkt stukken makkelijker straks.
IMG_3732
Nieuwe Project dozen, een kleintje voor Enkhuizen,
en “de Zeuren” samen met de “Burnt” zitten bomvol.
Vol met nieuws dat we gevonden hebben en vol met wat er nog in de kasten lag
en er nu lekker bij mag.
IMG_3734
Mijn “Kaartenmuur” is uitgebreid met een mooie kaart van Mary Koval.
Ach als ik dan ‘op een keer’ sta te snijden komen vanzelf de herinneringen terug.
Fijne zondag allemaal en heel hartelijk bedankt voor al jullie leuke reacties.
Morgen zal ik wat foto’s van Jane laten zien.

Dag,
Juud

12 opmerkingen:

Phyllis zei

Heerlijk he, dat nagenieten na zo'n mooie beurs. En plannen maken met alle nieuwe spulletjes die je gekocht heb.

Floor zei

Ik zie het al, de plannen zijn al ver gevorderd.
Je gaat dus De Burnt en "de Zeuren" maken.
En Robbin ook al, dus je bent voorlopig weer helemaal "onder de pannen".
Leuk vooruitzicht om weer aan iets nieuws te beginnen.
Maar eerst nog lekker nagenieten van al het moois dat je gezien hebt.
Groetjes,
Floor

Anoniem zei

Ik vond het erg leuk om je verslagen te lezen. Ik ben ook wel een beetje jaloers om wat jullie gezien hebben en de gezelligheid. Geniet nog maar na.

Gr. Anita

@nke zei

Van lieverlee druppelen de blogjes van 'weer thuis' binnen.
En jullie zijn allemaal vol nieuwe ideeën, heerlijk! Je borduurtjes zijn eigenlijk veel te leuk om in een lapjesdoos te belanden.....

Quiltgroetjes *+*

Conny's-blog zei

Heerlijk nagenieten nu en in je huispak weer lekker op je eigen bank.
Lekker alles weer eens voorbij zien komen in gedachten, want dat volle hoofd moet toch weer leeg na zo'n beurs..............liefs.Conny

Anoniem zei

Heleen gefeliciteerd met de give away!
En nu lekker nagenieten en je stitchery afmaken.Jammer dat deze weer in een doos verdwijnen-daar zijn ze veel te leuk voor!
gezellige avond en slaap lekker
groetjes,Truus uit Drenthe

Sis Voorn zei

Fijn dat jullie weer thuis zijn en dat het zo een heerlijke dagen waren!
Bedankt voor alle foto's en verslagjes ...

sylvia zei

het was een waar feest, volgens mij blijf je nog wel even in je 'jane-bubbel' zitten....;)
groetjes, Syl

ria vogelzang zei

Zoveel moois.....echt een genot!!!
Groetjes,Ria.

Carin zei

Wat ga jij een mooie projecten maken !!!

Carin zei

Oeps ik vergeet helemaal die geluksvogel van een Heleen te feliciteren, bij deze !!

Annie Kingma zei

Hoi loop wat achter, maar zo fijn je verslagen gelezen, en Helleen proficiat met je prijs.
Groetnis Annie