zondag 30 december 2012

Laatste bee 2012

Mijn eerste bee dit jaar was in Maashees, bij Pauline.
En de laatste 'in the flesh'
(lz'tje en ik facetimen wat af namelijk)
was afgelopen donderdagavond
bij mijn Vriendinnetjes in Soesterberg, samen met Berna.

Gezellig.

 
Ineke is druk bezig met het haken van sjaals, de ene sjaal na de andere maakt ze af. Eerst was het leuk, nu is het nog maar 'zo-zo'. "ik wil zo graag weer quilten!" klonk het weemoedig uit haar mond. Maar en liggen (of lagen) nog 12 bollen wol waar wat mee 'moet'.
Daar worden nog twee sjaals van gemaakt en dan, dan kan er weer gequilt worden!
(ik moet hier wel streng zijn want ze maakt er ook een voor mij!!!)

 
Berna is druk met haar SBS, het is een plaatje. En zoals zo vaak doet een foto geen recht aan hoe mooi de top werkelijk is.
Nog maar 7 blokjes en dan is de eenpersoons een feit!
Nadenken over een volgend project doet ze nog niet.
Knap hoor, ik ben altijd alweer bezig met wat anders.
Misschien zou ik wat meer van Berna moeten hebben,
gewoon eerst afmaken voordat je weer wat uit de kast trekt.
Hmm, kan maar zo een thema zijn voor de komende JAREN!

 
Joke is, nu de top van de Morrell af is, verder gegaan met haar Jane.
Ze doet er een beetje schimpend over, maar dat is echt niet nodig.
Alle 4 blokjes zijn super mooi gemaakt. Nu eerst de roze eraan en dan lekker verder met de volgende trip!
 
Zelf ben ik druk met rij nummer drie, schiet ook alweer op.
Gek idee dat ik 'strakjes' aan de vierde en daarmee laatste rand kan gaan beginnen.
5 Januari laat ik mijn vorderingen zien.
 
Doeg,
 
Juud
 


7 opmerkingen:

Hennie zei

Judith, wat leuk dat je even bij mij kwam kijken! Wat een gezellige boel daar bij jullie, zeg!!
Groetjes, Hennie

Carin zei

Ziet er allemaal weer even mooi uit. Laat je later ook de sjaal zien die Berna voor je gemaakt heeft?

Guusje, zei

Wat is het mooi wat ik zie, de sbs, de dj en de sjaal echt genieten.

Made by Meet zei

Wouw wat mooi allemaal! Jullie gaan als een speer!
Fijne jaarwisseling Juud en alvast alle goeds voor het Nieuwe Jaar!!
Lieve groet, Meet

Floor zei

Er zullen maar weinig quilters zijn die dat kunnen: eerst één quilt helemaal afmaken en dan pas gaan nadenken over een volgend project.
Jeetje, ik ben altijd al 4 projecten verder in gedachten.
En dan altijd alvast beginnen "om te kijken hoe het wordt".
Je herkent dat vast wel.
Groetjes,
Floor

Berna zei

Het was weer super gezellig. Doen we gauw weer over met de meisjes.
Het was weer een goed jaar met al onze gezamenlijke bee's. Houden we erin.
Ben blij met jou als vriendinnetje!
Een goed uiteinde en tot donderdag.

quiltsathome zei

Hoi Juud,
Zou je aub aan Joke willen zeggen dat ik haar Dear Jane prachtig van kleur vind worden en dat ze er vooral mee door moet gaan ! Ik heb haar DJ op de Quilthoeve gezien en vond ook haar kleuren zo mooi bij elkaar passen.
Hartelijke groet, Patricia