zondag 3 november 2019

1001

Ik zie nu net dat dit mijn 1001-ste blogje wordt!
Wat grappig, over de duizend.
Nooit gedacht.
Nou op naar de 2000 dan maar. 


We waren wat eerder op de beurs en hebben nu
eens niet eerst staan snijden,
maar zijn een rondje gaan lopen.


Er zijn echt een aantal antiek handelaren,
met mooie waar. 


Feedsacs te over. 



En leuke oude borduurwerken.


Er is ook een prachtige wol stand!



Je kijkt hier je ogen letterlijk uit!


Joy! Wat een enig pakketje, ik heb
het niet kunnen vinden.


Bernina met een mega grote stand!


Altijd handig, een professionele longarm voor thuis.


Er wordt hier en daar kort uitleg gegeven.
Of de dames echt luisteren? Misschien
willen ze wel even uitrusten!



Hup nog maar een video.


Die quilt van Kim McLean was zo mooi!
Moest gelijk aan Gert denken.


Oh ik zou toch zo............


Een Sara Morrel van Michelle Huddleston



en een Wick Hollow, ook van 
Michelle Huddleston.
En helemaal met de hand gemaakt, 
ze zou zo bij ons op een bee aan kunnen schuiven.



Ik hoop dat je deze foto kunt vergroten.
Quilten als Therapie tegen post traumatisch
stress syndroom. 



Ik vond het indrukwekkend.


Toen de beurs sloot liep deze moeder met
haar dochter langs. 
Een lange jas gemaakt van jo-jo's.

En als laatste mijn Hexagon-Star-A-Day,
niet een, maar vier zijn er gemaakt!


SSD11-24
(sterren stand dag)

Jullie nog een fijne zondag,
hier schijnt eindelijk het zonnetje weer. 
Het is koud geweest de afgelopen week,
dit ziet er wat vriendelijker uit. 


Tot blogs,


Juud


Remember; Better finished than perfect


12 opmerkingen:

quiltingmieke zei

Piep he he fijn effe zelf rondl
kuieren.
fijne avond straks
knuf

Gert zei

Wat heerlijk om iedere dag te mogen genieten van jullie belevenissen in Houston, ik lees het met plezier. En dan zelfs in Houston denk je nog aan mij bij het zien van een prachtige quilt. Deze is inderdaad erg mooi!

christine zei

Zo gewldig mooi de quilt van kim diehl .. echt zo mooi. Jouw reactue van ..ik zou tich zo... ja zo denk ik er ook over.

Dientje zei

Wat een verhaal over therapeutische waarde van quilten (of ander handwerk). Jaren geprobeerd deze waarde over te brengen binnen mijn werk, activiteitentherapie. Mooie zaken zijn weer langsgekomen of waar jullie zijn langsgelopen. Veel succes vandaag. Groet, Dientje

Yvonne zei

Die Iwo Jima quilt. Super mooi! Ik ben dol op dat beeld dat op Arlington National Cemetery in Washington staat. En quilten als therapie, ik ben ervan overtuigd dat het een mooi hulpmiddel zal zijn bij diverse therapiën in de psychiatrie.
Heerlijk filmpje van de show en fijn dat je even hebt kunnen rondkijken. Hopelijk heb je nog wat leuks kunnen scoren voor in de koffer.





















Lily Allen zei

Yours article is very helpful. Thank you for providing this type of information.
clipping path services

christine zei

Even een foutje recht zetten .ik had het over kim Dielh ,maar het desing us van kim mclean . En Het is geweldig mooi .

Floor zei

Kan me voorstellen dat je in de verleiding komt om van alles op je "nog te maken" lijstje te zetten.
Zou persoonlijk vallen voor zo'n mooie antieke quilt :-)
Jammer dat je geen dagen de tijd hebt om alles te bekijken.

Marja zei

Fijn dat je toch even rond hebt kunnen lopen. Ooh die quilt Shock and Awe , heel indrukwekkend!



Groet,

Annemiek zei

1001 verhaaltjes, onze eigen quiltverhalen verteller. Onlangs je eerste blogje gelezen en dan is er toch veel gebeurt in je quiltleven. Zoveel projecten, uitjes, workshops, zelf workshops geven, show en tell en reizen naar... En dan werken in een quiltwinkel en de wereld over om overal Peets mooie stoffen en quiltpatronen te verkopen. Het lijkt een sprookje maar met een harde werkelijkheid van keihard werken. Fijn dat je ons laat meereizen. Hele goede terugvlucht gewenst voor jullie beide.

Phyllis zei

Heerlijk om te zien allemaal, thank you for sharing ;-)

BezigeBijMirjam zei

Wat bijzonder die quilt gemaakt door Andrew! Ook de Sara Morel blijft mooi.1001 blogjes! Tjonge, jonge! Dat zijn er heel wat. Omdat ik pas later over bloggen hoorde heb ik ze niet allemaal gelezen. Op naar de 1500! 👍🏼🤗