woensdag 26 juni 2019

Terug naar Melbourne


Maandagochtend vertrekken we op
ons gemakje uit Sydney.
Het hoost er van de regen.


En met een laatste blik richting
Darling Harbour 
rijden wij de stad weer uit.


Het duurt niet lang of de zon komt
weer te voorschijn en hebben we een 
heerlijke herfstachtige dag.
Niet te warm, vriendelijk, zonnig weer.


In Jugiong at the Long Track Pantry
eten we lunch en drinken we een lekkere bak koffie.


Mijn voorbereide werkjes zijn gedaan
en ga ik weer verder aan mijn 
'grote-vingerhoeden-ik-ben-onderweg-quilt'
Thuis ligt een groter stuk, geen idee hoever
het eigenlijk al gevorderd is.
Maakt ook niet uit, mijn blikje met vingerhoeden
is nog lang niet leeg!

En dan breekt onze laatste dag aan.


Ik ga terug naar Queen of Fabrics!


Waar Judy les aan het geven is,
en ik voor de gelegenheid aan 
mag schuiven!

Zo totaal idioot om elkaar hier te zien.
De eerste ontmoeting was op het
station van Amersfoort,
toen Nantes, Washington DC en 
nu in Melbourne Australie!
en dat allemaal omdat we 
quiltsters zijn!


Het is een leuke, mooie, frisse winkel.


Waar ik zie dat Judy gebruikt maakt van een......


Designmat! 
Uiteraard.


De quilt van Susan Smith is weer
bijna terug bij de rechtmatige eigenaar!
En hangt nu in Queen of Fabric te 
wachten op Susan.


Margaret komt ook en zo is het spul,
op Peet na, weer compleet!


We zijn lekker wezen lunchen,
hebben het nieuwe huis van Judy bekeken,
en hebben nog even lekker met elkaar
een naaldje geprikt.

Hoe leuk en hoe simpel kan het zijn?

Vandaag vliegen we weer naar huis.
Een lange dag,
wanneer dit blog wordt gepost is het bij
jullie 07.00 uur, bij ons 15.00 uur en zijn wij
al een uur in de lucht op weg naar
Kuala Lumpur, Maleisië.

Het zijn een volle twee weken geweest,
het is de afsluiter van wat wel een 
drukke periode genoemd mag worden.

Eenmaal thuis ga ik een 
hele week NIETS doen.

Uitslapen,
luieren,
en werken aan wat projecten!



Tot blogs,



Juud


Remember; Better finished than perfect!





11 opmerkingen:

Marguerite zei

Goede vlucht!
Ben benieuwd of een weekje helemaal niks doen gaat lukken.😀

Rita zei

Je hangt lekker in de lucht en verheugd je op een weekje niets doen, kan me niet voorstellen dat daar geen draad en naald bij horen;)) welkom thuis voor later.

Yvonne zei

Dat niets doen heb je wel verdiend Juud! Even weer landen in de normale wereld......of eigenlijk hebben wij quilters die al niet meer.....maar goed, iets wat er op lijkt...😉
De laatste dag in Melbourne was een leuk kersje op de taart na de lange autoreis!
Welkom terug in Nederland.

Ineke zei

Goede reis en welkom in Nederland 🤗

Phyllis zei

Gelijk heb je! En zeker verdiend. Geniet van je 'me'- week.
En enige foto van jullie 3'n :-)

BezigeBijMirjam zei

Nu ik dit schrijf, zijn jullie "al" halverwege. Wat een reizen dit jaar en wat een shows. Even bijkomen een week zal wel heerlijk zijn. Geniet ook daar maar weer van.🤗 De vingerhoedjes worden trouwens leuk. Welke maat hebben die van jou?🙋🏼

Dientje zei

Welkom thuis. Nu weer wennen aan thuis zijn. Groet, Dientje

Mieke van Minnen-Kanis zei

Was allemaal geweldig, maar ook heel erg veel in drie maanden (of zelfs wat korter) tijd.
Morgenochtend weer op Nederlandse bodem en dan heerlijk r u s t. Ben heel benieuwd of je dat lukt🤭🤗🤭🥰🤩

Floor zei

Wat fijn al die leuke ontmoetingen als afsluiting.
Nu straks thuis, lekker weer bij jouw Frans en een week uitrusten en alleen maar genieten en wat steekjes doen, want dat is ook genieten.
Bedankt voor alle berichtjes over je avonturen.

Kyle zei

Love following all the fun, adventures and hard work you've been doing.

christine zei

Gelukkig geb ik al gelezen dat jullie veilig thuis zijn. Wde jhe bedanken voor de leuke verhalen op je blog. Heb het met heel veel plezier gelezen dit zal mij nooit overkomen zo.n mooie reis. Lfs christine