dinsdag 10 april 2018

Dik in april

We zitten alweer dik in april. 
Nog na te genieten van een hele mooie leuke reis.
Inmiddels is er ook alweer gewerkt,
is de eerste workshop in Zutphen ook weer een feit.
Het leven gaat gewoon door, 
"en de bakker bakt zijn brood"


Is er ook alweer gelogeerd bij zusje
en staat de volgende logeerpartij voor de deur.


Morgen ga ik namelijk naar Rijswijk voor de beurs.
Ik ben er alle dagen en logeer bij een 
vriendin!
"mijn" bed is opgemaakt!


Maar eerst was er nog een bee!
Altijd leuk om je vriendinnen te zien,
weer eens te spreken,
en om te zien waar ze mee bezig zijn.
Annie is druk met deze quilt naar een 
patroon van Dawn!


Ze is al druk bezig met het quiltwerk,
en zal daar ook nog wel even druk mee bezig blijven!


Ook doet Annie mee aan Paradise of Birds


Het zijn echt snoepjes van vogeltjes
die voorbij vliegen over tafel.


Er zijn prachtige combinaties gemaakt.


Allemaal verschillend,


En allemaal even mooi gemaakt.


En Elly die druk bezig is.........


Komt tot de ontdekking dat er meer 
vast genaaid zit dan de bedoeling was!
Ha ha blijft toch leuk om te zien.
het is ons vast allemaal overkomen!


Annie heeft wat met vogels!


Ook deze zijn helemaal schattig!
Wie kent ze niet?





Er wordt gequilt aan mandjes,
mooie repro's


wordt er gewerkt aan de sterren van 
Polak.

En ik?


Ik kwam zondag hiermee thuis. 
Een nieuwe stapel gekozen lappen voor 
Tea Party!


Lekker fleurig,
ik kan weer vooruit.


Maand 5, in juli gaan deze blokken de deur uit.
Eerst zelf maken!


En daar ben ik vandaag mee begonnen!
Heerlijk om weer mee bezig te zijn.


Er is nog meer te vertellen,
maar dat moet maar een andere keer.
Dit blogje is al veel te lang,


Tot blogs,

of 

Tot op de Beurs in Rijswijk!


Juud


Remember; Better finished than perfect!



11 opmerkingen:

Yvonne zei

Wat een mooie dingen laten de dames op de Bee zien, vogeltjes in allerlei kleuren en maten en prachtig appliceerwerk.
En dan zit je ook gelijk weer in het normale ritme van werken en voorbereiden en het leuke vooruitzicht van de beurs. Fijn dat je een gezellig logeeradres hebt voor alle nachten, dat scheelt een hoop kilometers heen en weer!

Else zei

Heerlijk blogje schitterende projecten van jou en de vriendinnen. Fijn dat je niet heen en weer hoeft te rijden van de week. Goeie beurs tot vrijdag. fijne avond zwaaizwaai

christine zei

Hoi Juud Leuk dat je ook in rijswijk aan wezig bent tot kijk op vrijdag..

Ineke zei

Heel veel succes en natuurlijk veel plezier in Rijswijk!

BezigeBijMirjam zei

Leuk om weer bij je te lezen. Mooie quilts en blokjes. Ja, de vogeltjes zijn ook al een hype. Ik houd me maar bij de hexjes en al het andere waar ik mee bezig ben. Veel plezier en succes op de beurs! 🤗

Helmaols zei

Wat een heerlijke blog weer

en zo leukkkkk :) :) verliefd :)

wilma oud zei

Wat laat je ons mooie dingen zien, die de vriendinnen maken. En naar de beurs in Rijswijk ga ik ook. Zal ik je dan eindelijk eens in het echt zien. Ik kom zaterdag. Groetjes Wilma

Floor zei

Wat leuk toch, dat jij altijd van die mooie quilts ziet in het echt!
Ook allemaal nog van die grote, echt genieten.
Jouw bedje is wel heel mooi opgemaakt, dat wordt heerlijk slapen onder die mooie quilt.
Veel plezier in Rijswijk.

Ageeth Dorsman zei

Ooohhh, die tulpenquilt.... prachtig! En hij wordt alleen maar mooier met het quiltwerk. Ben zo blij, dat het patroon hier al klaar ligt, voor "ooit". De vogeltjes zijn trouwens ook erg mooi, in deze stofkeuze.
Groetjes van Ageeth.

cocoya zei

Ook ik vondt get heerlijk op de beurs zoveel gezien en zóveel ideen opgedaan maar .ik heb heel veel tijd gelukkig maar ik ga eerst
เกมส์สล็อต

lymacsau zei

Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

Hương Lâm chuyên cung cấp máy photocopy và dịch vụ cho thuê máy photocopy giá rẻ, uy tín TP.HCM với dòng máy photocopy toshiba và dòng máy photocopy ricoh uy tín, giá rẻ.