zondag 7 mei 2017

Delilah van Jen Kingwell


Er is een nieuw project.
Al een tijdje, maar heb ik nog niet de kans gehad het te laten zien.
Ergens in januari melde ik mij aan voor de TOM,
template of the month, van Jen Kingwell bij Aljona.

Met moderne, vrolijke kleuren.
Maand een geen idee hoe het blok heet.
Iets met Cards.
Zeker niet een favoriet van mij.
Maar ok, hij 'hoort' er in.

Maand twee is veel meer spekkie naar mijn bekkie.

Deze is helemaal volgens patroon.
Omdat ik dezelfde lapjes/kleurtjes heb gebruikt


heb ik het patroon iets 'aangepast'.
Hetzelfde, maar toch ook weer helemaal niet.


En dit is helemaal mijn favoriet!
Wat een enorm leuk blok.
Heerlijk om lapjes te zoeken,
en te zoeken, en te kijken en te kijken.

De tentoonstelling in Amersfoort zit er ook in.
Van Wilma Nooij kreeg ik niet alleen
een hele lieve kaart met prachtige tekst,
maar ook het lapje stof met de tekst;
"I'm a maker
en 
I make stuff"

GEWELDIG leuk!

En om het vooral iet kwijt te raken,
maar gelijk gebruikt!

Dank je wel Wilma, ik ben er super blij mee.


Het resultaat tot nu toe.

Vrolijk, gek,
maar vooral erg leuk om te maken.
Met stofjes die in het pakket zitten
en vooral met lapjes van mijzelf.

In juni komt maand vier,
dan zijn Frans en ik aan het kamperen in the USA.
Het gaat nu dus weer even 
"achter het luik"

Letterlijk!


Poppetje gezien?


Deurtje dicht.
Tot ergens ver in juni,
misschien wel juli voordat ik hier weer aan toe kom.

En jullie?

Fijne zondag!

Tot blogs,


Juud

Remember; Better finished than perfect!





8 opmerkingen:

Else zei

Vrolijk nieuw project, je blijft kijken naar je stofjes en kleurtjes SUPER!! En wat lief van Wilma die tekst past jou wel. Deurtje dicht en lekker verder met je andere leuks. Zwaaizwaai XXX

Yvonne zei

Zo anders weer qua stof en kleur! Gewaagd hoor dat je dat durft. Wie weet kom ik ooit zo ver!

Floor zei

Dat kan je supergoed hoor die ronde vormen, vind het erg mooi, maar niet leuk om te doen, maar dat weet je al :-)
Heel gedurfd ook die felle kleuren. Even heel anders dan Miss. Billings.
Vind het altijd zo leuk al die verschillende stofjes, dan blijft je kijken, ook het maken verveelt niet.
En lapjes krijgen is altijd een verrassing. Wel jammer dat je een maand moet wachten en niet lekker door kan, gelukkig heb je nog wel iets anders om te doen.
Best spannend wat er allemaal achter dat luik ligt....

Annelies zei

Mooie blokken ! Alvast een fijne tijd toegewenst !

wilma zei

Graag gedaan hoor! Ze staan geweldig in je blok! Het is een erg leuke quilt!
Groeten Wilma

Nifty Quilts zei

These look like really fun blocks, each one--or two--a different design. You have a very beautiful cupboard to come home to!

Janet zei

These blocks look wonderful!

Phyllis zei

Een TOM, ik had er nog niet eerder van gehoord. Dat zorgt er wel voor dat je niet snel verveelt raakt (alsof dat zou kunnen) . Idd, poppetje gezien kastje dicht. En nu lekker vooruit kijken naar een mooie reis.