woensdag 13 februari 2019

Bye Bye El Gouna

Het is een heerlijke week geweest.
We kwamen om niets te doen,
om uit te rusten,
om een boekje te lezen in de zon.
En dat hebben we dan ook gedaan.
Elke dag opnieuw.


Om niet helemaal super stram te worden
hebben we elke ochtend een wandelingetje gemaakt.

Tijdens een van de wandelingen kwamen we
uit in "Down Town El Gouna"
Ik ben zeggen en schrijven 1 winkeltje binnen geweest,
en wat kwam ik er als eerste tegen?
Een gequilt schortje!


Toen dit tafereeltje.


Een paar heuse quilts,


En toen zowaar nog meer!
Wat grappig.


Smiddags lekker naar het zwembad.
Luieren op een bed,
boekje lezen, wat kletsen.
Frans heeft nog gezwommen,
ik kan je niet eens vertellen of het water wel
warm was!

Dit keer had ik geen visite van de
"Pool-Cat" maar Frans.


Allebei helemaal content.


Schone handdoeken!
Misschien kan Frans dit ook leren?


Gisteren nog een dagje naar het strand
geweest om te snorkelen.
Maar in alle eerlijkheid?
Een dag bij ons hotel was minstens zo leuk
geweest. 


Op het strand deze kameel,
daar mocht je ritjes op maken.
Het aller leukste was een Duits jongetje die HELEMAAL
verliefd op dit beest was.
Het was kostelijk om te zien.
Uiteraard heeft hij een ritje mogen maken van zijn ouders.
Als een gladiator stond hij boven op het zadel,
armen omhoog, spierballen tonend.
Ik denk dat het ventje een jaar of 6 is geweest. 
Enig!


S'avonds een laatste maaltijd op onze
favoriete hangplek van deze vakantie.
Het zwembad.


Uren liggen lezen!


Vanochtend nog een paar steekjes 
aan een project voor de winkel.
Nog een rand en dan is die af!

Vandaag gaan we weer naar huis.
Gek idee dat ik morgen gewoon weer in de
winkel in Zutphen ben!


Dag slippers!
Wanneer gaan jullie weer aan?

Mijn volgende reis is volgende week,
dan ga ik naar Gent, naar het Vlaamse Gilde
voor een Show en Tell.

Ook daar heb ik super veel zin in!

Tot blogs,


Frans en Frudith uit El Gouna, Egypt!



Remember; Better finished than perfect


18 opmerkingen:

Carine Remmery zei

Wat een heerlijk niets moet alles kan vakantie . See you soon! Gr Carine

Marja zei

Heerlijk de vitamine batterij weer even opgeladen

Groet

BezigeBijMirjam zei

Zo'n week vliegt dan zomaar voorbij. Maar weer vol energie komen jullie terug.🤗

Wilma zei

Hè wat heerlijk!

quiltingmieke zei

Piep
Jouw batterijtjes weer opgeladen meid,
Verkoudheid daar gelaten?
Heerlijke week geweest.
Werk ze! Knuf

Yvonne zei

Het was meegenieten van zoveel zonnige foto’s. Doet je altijd goed een weekje naar de zon in de winter.

Annelies zei

Lekker hoor, zo'n weekje in de zon !

Else zei

Lekker relaxed weekje, goede reis naar thuis. Zwaai zwaai

Ineke zei

Zo heerlijk is dat, weekje naar de zon, batterijen opladen, soms nodig!
Morgen weer lekker in de winkel, geniet er van!!!
Tot blogs

Nifty Quilts zei

Beautiful, sunny, relaxing, and with quilts! What could be better? Nice to have a break from winter. We are snowed in the last two weeks, but I see the birds returning. Spring must be coming soon.

Marguerite zei

Heerlijk even helemaal niks...

Phyllis zei

Ziet er geweldig uit! Denk dat je heerlijk hebt kunnen 'bijtanken'

Monique De Canne zei

We kijken uit naar jouw komst in Gent hoor Judith !

Dientje zei

Wat leuk dat je zo’ winkeltje met Patchwork zag. Goede reis terug. Groet, Dientje

Janet zei

I'm glad your trip to Egypt was so restful. It's been so interesting to read about. Whatever you're making for the shop looks lovely - what a beautiful stitching spot by the window. Safe travels to Gent!

Floor zei

Vast heel leuk zo'n luier vakantie, maar ik vraag me af of ik dat langer dan een dag zou volhouden.
Maar het is goed om even op te laden. Nu weer even het gewone leven (ook leuk) en dan naar Gent, toe maar!
Leuk dat je toch nog quits hebt gezien in het winkeltje.

wilma oud zei

Klinkt allemaal goed en gezond. Heerlijk dat jullie dit deden. De accu is weer geladen. Veel plezier in Gent met de show en tell. Lieve groet Wilma

christine zei

ohh ik loop zo achter met alles hiihi komt door heerlijk mijn kleinkinderen en dochter een weekje in huis,,
vond het al zo stil van jou kant op facebook was vast erg lekker in het verre .
maar je bent nu al lang weer terug en druk met al het dagelijkse .groetjes christine