zaterdag 9 december 2017

Update

Ik "update" alleen nog maar.
De tijd vliegt gewoon voorbij. 
Altijd leuk om dan je foto's te bekijken
om te zien wat er allemaal gebeurd is. 


Er was een Bee in Katwijk,


Altijd gezellig,


En altijd leuk om elkaar weer te zien.


Fijn om bij te kletsen, te kijken waar de 
ander mee bezig is, welke "wimmen" op de lijst staan.
Hoe de reizen die gemaakt zijn waren,
en welke er gemaakt zullen gaan worden.
Op de bank een prachtige Dear Jane van Yvonne
die al lekker door gequilt wordt.


Zelf was ik bezig met Jen Kingwell.
Ik heb zowaar mijn 'achterstand' 
weten weg te werken.


Yvonne had een leuk winterwerkje! Enig, een beetje wolvilt,
wat borduursteekjes links en rechts voor een 
top resultaat.


De dag daarna was er een bee bij mij thuis.
Sjaak scharrelt dan altijd ergens rond.
Nu lekker onder de stoel,
bij de verwarming.
Tukkie doen.


Het was een potluck dag. 
Iedereen had wat mee gebracht,
erg lekker!


Albertha is bezig met de Nearly Insane.


Met allemaal Spakenburgse klederdracht stoffen!


Een Dear Jane, die 'quilt as you go'
aan elkaar gaat straks.


En je zou het misschien niet denken,
maar dit is of moet ik zeggen,
dit wordt;


Caramel Fudge!



Zelf was ik bezig met het poppenquiltje van 
Dawn Collector with a Needle.
Een schatje van 1/2 inch hexagonnetjes.
Een heerlijk gepruts.
De dag was zo goed geregeld dat er zelfs een 
massage tafel aan te pas kwam!!


De dag daarop waren Frans en ik in Rotterdam,
bitter koud.
Maar weer heel gezellig, samen op de Markthal,
met de watertaxi naar de SS Rotterdam,
en uiteindelijk een patatje
gewoon thuis op de bank!

Ik zal van de week nog een keertje bloggen,
want er is eigenlijk 
altijd wel wat te vertellen of te laten zien.

Fijne zaterdagavond allemaal,

Enne voorzichtig als je nog de weg op moet!

Juud

Remember; Better finished than perfect!

7 opmerkingen:

Ineke zei

Heerlijk al die verschillende Bee's met andere mensen!
Fijn weekend

Yvonne zei

Een massage tijdens een Bee....heerlijk! Tijdens ons quiltmidweekje wordt de masseuse er ook weer bij geboekt. Om alle spieren van het vele quilten en lachen weer een beetje los te werken!
Was weer gezellig vorige week, de Jane is weer opgedroogd, de vlekken gaan er wel uit in de was denk ik.
Fijn weekend!

Annemiek zei

Hoi Juud leuk dat je nu ook het poppenquiltje gaat maken. Is leuk om te doen. Veel plezier ermee. Lieve groet Annemiek

Phyllis zei

Gezellig, bee'n met de andere dames. Dat quiltje van Dawn ja, daar moet ik ook even mee verder, geniet van je zondag, lekker cocoonen!

Floor zei

Wat een gezelligheid heb je weer beleefd.
Dat er zelfs een massagetafel aan te pas kwam..... was Frans de masseur? :-)
Moeilijk lijkt me dat het werkje met de mini hexjes, maar dat wordt vast mooi.
Knuffel voor die lieve oude Sjaak.
Groetjes,
Floor

BezigeBijMirjam zei

Zulke leuke ontmoetingen altijd door het quilten. Het was weer heel gezellig met elkaar bij Yvonne. De kleine werkjes van Duif zijn inderdaad heel leuk geworden. We staan er weer goed op. Ha, ha! Fijne dag!

Annemieke zei

Leuk zo'n update hoor! Prachtig werk weer kwam er voorbij. En Sjaak is lief;)
Groetjes
Annemieke