dinsdag 12 september 2017

En toen was het ineens 12 september!

Het is niet dat ik niets quilterigs gedaan heb hoor.
Dat heb ik namelijk wel.
Ik heb namelijk meegewerkt aan een
projectje voor De Haan en Wagenmakers,
Lazy Lucy,
een leuk, eenvoudig, gezellig,
perfect voor je bee,
project.
Maar niet van mij......





Ben ik bezig met het maken van een topje
om appliquatie technieken goed
op uit te kunnen leggen.

Maar nog niet om te showen.......


Leuk is het wel om zelf aan het prutsen te gaan,
en om te zien wat er dan gebeurd.


Er wordt ook nog steeds getrouwd,


Op locatie, in de regen, en dan toch buiten
gaan staan (onder een HELE grote paraplu)
het was heel erg leuk!


Afgelopen zaterdag nam quiltvriendin
Mirjam Marie Suarez mee.
Leuk om te zien wat de ander doet,


en maakt. Welke materialen er gebruikt zijn.


Heel gezellig zo samen aan tafel op
mijn hok.


Mirjam werkt aan haar Dear Jane.


Lekker met H250, nummert zoals ik het haar
ooit heb laten zien tijdens een workshop bij Willeke.
En schrijft zij ook een quiltdagboek
in haar Dear Jane boek.
Zo leuk om later terug te lezen

En ik?
Ik ben aan het Nearly Insane'n!


Opnieuw ienie-mini-stukjes
op tafel.


2 1/2 cm....


of nog kleiner 1 cm in het vierkant.


Sommige blokken waren al gemaakt.
Ergens vorig jaar........


leuk om ze weer te zien.


is er een keuze gemaakt voor een sashing.
Een zacht roze ruitje.


Het werkt verslavend,
zoals zo vaak.
Ook op zondagochtend weet ik niet
hoe snel ik weer naar mijn kamer 'moet'


Grappig om de eerste blokken aan elkaar te zien.
Nu kan de lap langzaam maar zeker gaan groeien.


Een volgende keuze wordt gemaakt.


En gebruik ikzelf NATUURLIJK
H250!


Een lekkere rommel op tafel.
Ik hou daar zo van.


Waar ben jij mee bezig?

Fijne dinsdagavond,

ik ga naar de Frottende Meisjes,
we hebben bee!


tot blogs,


Juud

Remember; Better finished than perfect







14 opmerkingen:

Ineke zei

Wat een gezellig blogje Juud. Ik vind de blokjes van de N.I. prachtig!!! Ik zit lekker te handwerken in de vensterbank van onze B&B op Vancouver Island. Hexjes!!!

christine zei

Oh de NI ik heb haar in het rood wit en was mijn aller eerste quilt die ik maakte.

Ik ben nu bezig met de AWS heb juist blok 16 af.

Quiltlia zei

Ik ben lekker in Bretagne in een heerlijk vakantie huis en natuurlijk ging er iets te quilten mee. De Brinton Hall,lekker hexagonnen aan het maken.Groetjes Lia

Rita zei

Een heerlijk blogje. Hier worden sterren gemaakt voor miss Emily. Een hele leuke quilt om te maken, maar 36 sterren zijn best veel. Kan nu wel weer een andere uitdaging gebruiken. En ach er liggen nog zoveel leuke projecten te wachten. Gaat deze winter wel goedkomen.

BezigeBijMirjam zei

Mooi Juud, jouw Nearly Insane! Je ziet, nu er een paar blokjes aan elkaar zitten, hoe het gaat worden. Zulke mooie kleurtjes. Ik ben nu in de Elzas met Annie en Philomeen. Vandaag een stuk van de wijnroute gereden en Ribeauvillé bezocht. Nu zitten we weer te prutsen. Heerlijk!
Doei!

Marja zei

Lekker bezig geweest dus.
Leuk dat je weer aan de NI bent.

Groet,

NADINE zei

Oeioei ! Nearly Insane ?! I'm in awe, really. Such a wonderful, ambitious project... that would drive me insane (hence the name, I guess). And yet I'm very patient... but no, not for me... but I'm TOTALLY with you, and I know, for sure, you're going to make it beautifully. Keep going, keep showing, success ! :D

In stitches,
NADINE

Yvonne zei

Wow, de nearly insane....dat is een nog grotere uitdaging dan de Jane lijkt me. Schattig met die geruite sashing! Kan me voorstellen dat het verslavend werkt. Gezellig dagje quilten met Mirjam en even een trouwerij tussendoor...mooie foto van je!

Aunt 'Reen zei

Love seeing your Nearly Insane blocks. This is a very challenging quilt project. Such lovely fabrics and colors. Your work is Beautiful!

Quiltminizusje zei

Wat een mooie roze blokjes,ziet er strak uit. Zit zelf met het Nederlands erfgoed in de Elzas.
Morgen naar de tentoonstelling.
Groetjes christine

quiltsathome zei

Ik heb weer even heerlijk alles bij zitten lezen op je blog !
Die NI-quilt lijkt me een grote uitdaging, maar ik weet zeker dat het jou wel gaat lukken.
En wat heb je een leuke dag bij Dorry gehad. Jammer dat het allemaal zo ver weg is vanuit Oegstgeest.
Wist je trouwens dat Samsara, die leuke quiltwinkel in Lisse, net deze week ook stopt ?
Nu daarnaast ook de Quilthoeve er mee opgehouden is, is het wat karig in het westen.
Enfin, hopelijk komen er nog nieuwe en leuke initiatieven er bij.
Groetjes, Patricia

Marja zei

Leuk dat je toch weer met de NI bezig bent. Zelf maak ik een blauw witte. En het is verslavend.

امت للتنظيف ومكافحة الحشرات zei



شركة امست لمكافحة الحشرات

تقدم لكم افضل خدمات مكافحة الحشرات ورش المبيدات الامنة والفعالة والمتخصصة في ابادة جميع انواع الحشرات وابادتها ابادة شاملة مع الضمان بجودة فائق وباسعار مناسبة

شركة امست لرش المبيدات
شركة امست

Ruth zei

What lovely projects! I love the red and pink. I just finished the binding on a table runner and will now try to finish quilting "Flags of the American Revolution" with large fans. It's about half way quilted. I have several other projects as well. Happy quilting!