woensdag 26 april 2017

Dromend naar huis!

Australian-Dutch Connection Quiltshow

De dag van de opening!
Ik heb er slecht van geslapen,
en als ik ergens doorgaans geen last van heb
is dat stress.

Maar nu dus wel.
Wat als 'ze' niet komen........
Ik neem mijn Irish Circles mee,
kan ik in elk geval wat quilten,
en een naaiwerkje......

Vorige week heb ik lint gekocht,
rood wit blauw,
om door Petra en Annette (PR van de Joriskerk)
door te laten knippen.

En weet je wat dan helemaal te idioot is?
Om jullie al buiten bij de kerk te zien staan wachten!
De eerste bezoekers.


En dat worden er al heel snel meer,
en nog meer en nog meer.
"Mag ik 35 kaartjes?"
35?
Oh de bus uit Zeeland!
Wat LEUK!


De kerk is groot genoeg om een grote groep aan te kunnen.
Blijft de een meer bij de entree,
loopt een volgende naar de stands,
en weer een ander door naar achter in de kerk.


Want de kerk zelf is ook echt een plaatje.
De quilts komen echt prachtig tot hun recht.


Niks hangt hoog,
je kunt er lekker dicht op staan om vooral
heel goed te kunnen zien hoe er wat gemaakt is.


Ik kan mijn ogen  niet geloven!
Het is genieten om jullie te zien genieten!
Oh wat een voorrecht om hier aan mee
te hebben mogen werken!


Quilts oogsten bewondering!



In de Gerfkamer wordt hard gewerkt aan 
een pril begin van Giggles Wick.


Met voorbeelden die door Bep zijn gemaakt,
die lieverd kon er niet bij zijn.


En neemt Petra de honneurs waar.


De locale televisie zender is er ook......
nou ja zeg......
Ik voel mij een beetje oenig en 
hoop maar dat ik niks stoms heb gezegd....


Is dit mooi of is dit prachtig?


Het quiltersgilde is er ook,
en weet je wie er lid is geworden vandaag?
Mijn Nicht Margreet!
Hoe leuk is dat!


En dan het Team St. Joriskerk,
links staat Aalt,
wat een geweldige man is dat.
Niets is hem te veel, hij loopt, helpt,
en maakt het voor ons een stuk makkelijker!
Wat een boffers zijn wij dat we deze
locatie hebben uitgekozen voor onze tentoonstelling!


Nanda stond vandaag bij de entree,
heel veel en nog meer kaartjes te verkopen!


En ik liep een beetje tussen de entree,
jullie en de stand van Petra in.
Pakketten te verkopen,
mooie stofjes,
randen en boeken,
heel veel boeken.

Wat een heerlijke dag was de openingsdag!
Die nemen ze ons nooit meer af!
Wat was het een feest,
veel mooie ontmoetingen,
leuke gesprekken.
Op de foto met een mevrouw uit HongKong
die toch echt heel graag deze show wilde zien.
Een echtpaar uit Denemarken!
en niet toevallig in Amersfoort,
maar voor de show!
Dames uit België, een echtpaar uit Duitsland
en Engelsen.

Maar ook Lauwersoog,
Friesland, Noord Holland, Zeeland,
werkelijk overal vandaan!


Op de hof werd er druk opgebouwd,
vannacht en morgen is het feest in de stad.

Bij ons is het ook FEEST!
Wij zijn op

Koningsdag
van 10.00 uur tot 17.00 uur

weer in de St. Joriskerk te vinden
en hopen jullie daar te mogen 
ontmoeten!

Bij het verlaten van de kerk valt het
oog van Elsbeth op het gastenboek!


" ...... dromend naar huis"


Een mooier compliment is niet denkbaar,

dank jullie wel drie lieve zussen.

Tot blogs,
tot morgen,



Juud

Remember; better finished than perfect!




12 opmerkingen:

Ineke zei

Ik heb toch het gastenboek gemist! Wat jammer. Maar je deed het geweldig, een superleuke gastvrouw.
Veel plezier de komende dagen.
Liefs, Ineke

brigitta seinen zei

Het was in één woord geweldig. Zo dankbaar dat ik erbij kon zijn. Jullie mogen met recht trots zijn op het resultaat. Wat een werk hebben jullie verricht. De quilts hingen er prachtig. Ik heb genoten. Bedankt voor het organiseren van deze tentoonstelling. Heel veel plezier nog de komende dagen. Lieve groetjes Brigitta

Ageeth Dorsman zei

Ook ik zit nog na te genieten van de prachtige tentoonstelling. De setting is gewoon perfect voor deze quilts, die zo alle eer wordt aangedaan, die ze zeker toekomt! En heerlijk ruim! Heb wel 3 rondjes gedaan langs alle quilts...
Veel plezier ook de komende dagen en groetjes van Ageeth.

Janet zei

It looks fabulous!! Wish I could come too!! Thanks for sharing your pictures and excitement :0)

Anoniem zei

Mooie locatie, mooie quilts en erg mooiecht styling (verse bloemen, mooie hortensia's, leuk laddertje enz. Nagenietend foto's kijenet met het interview met Willem Alexander op de TV. En één van zijn uitspraken: APPELTJE EITJE!

Groetjes Mariëtte

Frea zei

Het was een mooie expositie. Alle quilts waren goed te zien. Ik heb er een lange reis voor gemaakt, maar het was de moeite waard.
Veel succes de komende dagen.

Floor zei

Dromend naar huis..... als ze niet met de auto zijn is het heerlijk! :-)
Het ziet er prachtig uit Juud, en zo leuk dat je op t.v. bent geweest! Straks ben je nog een BN-er haha!
Ben je natuurlijk allang, want wie kent jouw leuke blog niet?
Fijn dat er toch nog mensen zijn gekomen.... natuurlijk, wat dacht je dan?
Ben van plan om vrijdag te komen, en ik ben heel benieuwd naar die prachtige quilts.
Lieve groetjes,
Floor

Marja zei

Oooh wat ziet het er Prachtig uit!
Hoop alles en jou morgen te zien

Groet,

Yvonne zei

Wat een voorrecht om hier aan mee te mogen werken Juud! Ik kan me je gevoel helemaal voorstellen, fijn dat er nog een paar van deze genietdagen bij komen!

Phyllis zei

Een succes! Daar heb ik nooit aan getwijfeld met zulke mooie quilts, zo'n mooie locatie en zo'n goede en enthousiaste organisatie. Wat heerlijk dat jullie (met heel veel werk, ongetwijfeld) mensen zulke mooie uren kunnen geven, zoveel plezier en zoveel inspiratie. Mooi zo'n bericht in het gastenboek. En verdiend!

Dientje zei

Het ziet er prachtig uit. Door fam omstandigheden lukt het me niet ok te gaan, jammer. Ik geniet van alle mooie foto's. Succes. Dientje

Anoniem zei

Ik ben blij dat de interview foto gelukt is. Het was een geweldige tentoonstelling! groetjes van de fotograaf Mieke