zondag 1 maart 2015

Quilt-bee bij Ineke

Met een koude neus en tintelende vingers rijd ik het dorp uit. 
Het waait, en nog behoorlijk ook. 
De lucht is grijs en lijkt vol regen te zitten. 
In de auto de laatste boodschapjes voor het weekend, 
een bosje tulpen voor de gastvrouw
en nog belangrijker een quiltring en quilt. 
In mijn geval 
The Prince, voor de laatste loodjes…. 
Bijna klaar.

DSC08793DSC08792

Mijn tas zet ik heel even neer want uit het raam wappert een QUILT! 
 Zou ze echt denken dat ik anders zou verdwalen?
Ben ik dan al ZO oud dat ze bang is dat ik haar deur voorbij zou lopen? 
Ben pas net 50, 
de nieuwe leeftijd waarop het toch allemaal net begint?
 Of raakt ze zelf in de war?
hmm

DSC08795

Wanneer mijn uitstalling compleet is ga ik 
net als de rest lekker aan de slag.

DSC08802

Gisteren niet EEN maar TWEE LE’s in de quiltring!

DSC08810

Prachtig zijn ze.

DSC08801

We zijn met ons vieren, 
de andere drie moeten werken, 
hebben andere verplichtingen en kunnen niet.
 Natuurlijk lastig plannen met 7 drukke vrouwen. 
Dus hebben we data geprikt en als je kunt dan is dat super leuk, 
gaat het niet, 
nou dan is dat natuurlijk ook ok.

DSC08804DSC08803

Joke is druk met haar Morell quilt!
 En ik met de laatste cirkels aan de Prince.
 Die komt dit weekend nog af.

DSC08805

Het was gezellig, rond half 11 waren we er allemaal 
en voor je het weet is het half vijf, 
hebben we zitten kletsen, heerlijk gegeten, taart gehad, zalig geluncht
 (zoals altijd bij onze keukenprinses)
 zitten appen met de niet aanwezige zussen 
en sta je voor je het weet weer met je jas aan!

Meiden dank jullie wel voor een HEERLIJKE zaterdag! 
Leuk om met ons allen gequilt te hebben. 


Dat we het vaker moeten doen blijkt 
wel uit de afspraken die gemaakt zijn.


Fijne zondag,


Ik plak er vandaag weer een bee tegen aan. 
Dit keer bij mij thuis.


Tot blogs,

Juud

Remember; Better finished than perfect!

17 opmerkingen:

Else zei

Och nee toch krijg je dat allemaal als je 50 wordt (staat me nog wat te wachten, lol) Fijne dag knuffel van mij vanaf de keukentafel aan de sjaan blokkies

Berna zei

Volgende keer ben ik er weer bij hoor!
Veel plezier vandaag!

Yvonne zei

Prachtig! Wat een topstukken! Gezellig om zo samen wat steekjes te prikken!

Dientje zei

Wat gezellig om zo aan de quilts te werken. Je zou niet willen stoppen. Veel plezier vandaag met de andere Bee. Groet,
Dientje.

marianne zei

Die LE...een plaatje !!!!

Truus zei

Prachtige Le ligt daar uitgespreid en altijd gezellig samen steekjes zetten.
Gezellige Bee vandaag
groetjes,Truus uit Drenthe

Anoniem zei

Wat zijn het stuk voor stuk mooie quilts. Nog een fijne zondag. Groetjes Wilma

Floor zei

Mooie quilts laat je zien. En die achterkanten van de L.E.'s zijn bijna net zo mooi als de voorkant.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Prachtig Juud wat laat je weer veelmoois zien. En weer supergezellig natuurlijk

Evelyne zei

Wat een prachtige quilts laat je zien.
Groetjes,
Evelyne

Sis Voorn zei

Tjonge jonge wat is de LE van Ieneke toch mooi !!!

Every Stitch zei

Beautiful quilts and so nice to see all the hand quilting there!

Monica zei

Oh, wat laat je weer mooie quilts zien, en super gezellig jullie bee

Flickenstichlerin zei

Oh what a beautiful Love Entwined Quilt, beautiful.
Greetings,
Sylvia

Guusje, zei

Gezellig met zn allen quilten. Het zijn allemaal prachtige quilts waar jullie mee bezig zijn.

Lynn Dykstra zei

Oh my goodness.
What a lovely quilt.

Awina zei

Zie ik het goed Juud, quilt jij met een aunt becky? Zou je daar niet een keer een lesje in willen geven, bij Wietske misschien? Dan kun je mij als eerste op de lijst zetten!