maandag 24 september 2012

Klacht uit Zutphen........ARGH!!!

"Ik heb een klacht uit Zutphen"
klonk het zuchtend uit de mond van Ien.
Ik keek haar niets vermoedend aan....
Snapte er niets van....
Kon gelukkig wel raden van wie die vermeende klacht was.....

(en snapte ook dat het een grapje was)

 
Maar lieve meisjes.....
32 uur op kantoor,
2 x sporten in de week,
1 x een trouwgesprek op dinsdagavond,
betekend op donderdagavond een speech schrijven
en op vrijdag naar het stadhuis...

(en dat is best druk)

En als je dan moet kiezen, dan kies ik hier voor,
 

Mijn Sjaques/Jules

Een beetje Jules-kenner ziet gelijk dat het hier gaat om maand 6.

een blok met de toepasselijke tekst;
 
Friends are flowers that never fade

 
Moet je wel vrienden hebben die ook een stormpje kunnen doorstaan.
Die zo'n eerste herfst-storm zoals die van vandaag kunnen doorleven.
En daar zijn er niet veel van!
 

(ben ik weer zo'n mazzelkont dat ik er gelukkig wel een paar heb!!)

 
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat het blokje er zo uit had moeten zien,
maar wat is dat "moeten" eigenlijk?
Niks moet.
Daar komt bij dat de combinatie Holly Hobby en Juud en hele slechte is.
Ik heb niets met dit vrouwtje uit 1944!
ik ben wel begonnen met het tekenen van de mallen,
maar de riebels liepen mij over de rug!
Of waren het holly hobby's 'on the move?'
of is het het leeftijdsverschil?
Wie zal het zeggen, bij mij is het dus een
Juud-Blok van de Maand geworden.
Helemaal van mijzelf.
 
 

 
Wat ook helemaal van 'mijzelf' is, is deze jarige meid.
Zaterdag vierde ze haar 15de verjaardag met een "high tea" en we zitten
rond de vuurkorf-feest.
En vandaag is ze echt jarig!
 
Dus.... Fijne avond allemaal
 
En lieve meidjes uit Zutphen......
het trouwseizoen is bijna voorbij.......
nog niet helemaal......
daarom ben ik er vrijdag ook niet.......
maar zal ik mijn beste-blog-beentje weer voorzeten!!
 
Oh en lief vrouwtje uit Soesterberg, jij een goedemorgen en veel quiltplezier vandaag.
 
Dag allemaal!
 
Juud

 


26 opmerkingen:

Annelies zei

Van harte gefeliciteerd met je dochter !
Goed dat je ondanks alle drukte toch nog wat hebt gedaan. Knap hoor !

Rennie zei

Een dikke kus en gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. Wat een kanjer van een meid. Trouwens complimenten dat je de kracht hebt om gewoon even voor jezelf te kiezen en voor die dingen waarvoor je hebt gekozen. Heerlijk toch dat je dan kunt quilten. Goede vriendinnetjes vragen aan de zijlijn of alles gewoon goed blijft gaan en begrijpen dat je padje nu gaat zoals het gaat. Love you!

Annie Kingma zei

Gefeliciteerd met je jarige dochter.
En je blokken vind ik heel mooi.
Ook je blog een plezier om te lezen.
Groetnis Annie

Made by Meet zei

Gefeliciteerd met je prachtige dochter! En je het Juud-blok is helemaal geweldig!
Fijne avond nog! groetjes Meet

Berna zei

Gefeliciteerd voor de zoveelste keer met je dochter bezig bijtje. Zo te zien is het een leuk feest geweest. Je zesde blok van Jules is een heel eigen Juud-blok geworden. Erg leuk!
Tot gauw!

carina zei

Gefeliciteerd met je dochter mooie leeftijd. En vind je eigen creatie eerlijk gezegd 100 x leuker dan de orignele
Ben ook niet zon holly hobby fan.! Groetjes carina en wat je bezigheden betreft adem in adem uit eerst a en dan b rustig aan!

Elisabeth zei

Ha Juud, ook hier mis ik je een beetje...maar het is je vergeven!! Van harte gefeliciteerd met je dochter! En wat is je JUUD-blok mooi geworden.Groetjes Elisabeth

sylvia zei

Ha, gelukkig, daar is ze weer!! Van harte gefeliciteerd met dochterlief!
En je bent stik druk, maar zo te lezen heb je het hartstikke naar je zin......mooi toch?!
groetjes, Syl
ps en je blok is super geworden en met dat hoedenmeissie heb ik ook weinig!

Ineke M zei

wat heb je er een leuke blogveerhaal van gemaakt
ben blij dat ik de klacht heb doorgegeven ;-))
en je blok is in 1 woord prachtig, heel leuk en origineel
en nog heel veel prachtige jaren met die mooie dochter van jullie
dikke zoen en tot morgen
Ien

quiltsathome zei

Hartstikke mooi en ik vind die bloemen ook veel leuker !!
Gefeliciteerd met je dochter. Leuk om je kinderen zo mooi te zien opgroeien, he !

Else zei

Nog gefeliciteerd met Maxime. Ik vind je eigen ontworpen blok helemaal TOP, mooie tekst! Als je weer in rustiger vaarwater bent gekomen hoor ik het wel, kunnen we misschien een beren afspraakje maken (lol) Knuffel Else

Martine zei

Gefeliciteerd met je dochter.

Monica zei

Dit bloemenblok vind ik véél leuker hoor! gefeliciteerd met je dochter en succes met al je drukke bezigheden

Anoniem zei

Happy, happy Birthday to your beloved daughter, what a lovely picture! I also love your Jules blocks, they are gorgeous.

Rita zei

Gefeliciteerd met je dochter. Het Juud blok is hartstikke mooi. Succes deze week. gr. Rita

Quilting Moesje zei

Gefeliciteerd hoor nog met je dochter !
En erg leuk je eigen vrienden bloemen blok er zo bij :o))

Succes hoor !
Groetjes,
Simone

Roos zei

Nog van Harte met je dochter en je blok ziet er zo toch prachtig uit...gewoon doen zoals jij het wilt.
Groetjes Roos

Lida zei

Gelukkig ik hou ook niet van dat vrouwtje en ik vind jouw blok dan ook véééél mooier! Nog van harte met je prachtige dochter en geniet van je steekjes, groetjes
Lida

Vlijtige Handjes zei

Hartelijk gefeliciterd met je jonge dame.
Je eigen draai is leuker dan het originele blok. In alle drukte toch een plekje voor jezejf maken....Goed bezig!!!

Ellen zei

Jou eigen ontwerp vind ik vele malen mooier heb ook niet zoveel met dat vrouwtje Holly ;-)
Van harte gefeliciteerd met je dochter.

quilting Jeannet zei

Nog van harte gefeliciteerd met je dochter, en wat leuk om ook een eigen blok in de Jules te maken, heel verrassend.

Anoniem zei

Gefeliciteerd hoor met die grote dochter van je.
Gelukkig is de klacht uit Zutphen,zoals Ien vermeld een positieve klacht hoor,we beginnen allemaal na een welverdienden vakantie weer heerlijk vrijdag aan onze DJ

dikke knuf Es

Floor zei

Gefeliciteerd met je prachtige jarige dochter!
Je schrijft wel in raadselen hoor, maar ik begrijp dat je niet naar de bee bent beweest.
Je kunt ook niet alles tegelijk toch?
Je zelf bedachte blok is ook erg mooi, maar persoonlijk vind ik Sunbonnet Sue -zoals ze ook wel genoemd wordt- erg leuk.
Maar nu is je quilt wel persoonlijker, een echte Juud zeg maar.
Groetjes,
Floor

Yvonne zei

Nog van harte met je dochter, wat een mooie foto van haar! Heerlijke lieve meid! Ik vind je blok vele malen leuker als het origineel, veel meer van deze tijd ook. Dat je nog zo veel hebt kunnen doen met al die drukke werkzaamheden, knap hoor!

KijkDaarIs zei

druk druk druk...gelukkig zijn er dan toch nog momentjes om lekker te patchen....en een feestje van je grote dochter te vieren ( nog van harte!!..;0)..)
ik was er zaterdag ook niet..had ook een feestje..maar dan van een kleindochter..alweer één jaar..;0)
tja een mens kan nou eenmaal niet alles...(en feestjes zijn ook leuk!!)
Fijne dag!!

Phyllis zei

Van harte met de dochter. Mijn dochter werd afgelopen zondag (23e) 15 jaar, hele dames worden het al he? Vind jouw blok inderdaad veel leuke als het originele, ben helemaal geen Holly Hobby fan, maar nooit aan gedacht om het blok zo rigoreus te veranderen, mijn Jules quilt heeft dus die 2 vrouwtjes erop.... Top gedaan, hoor!