zaterdag 22 februari 2020

The English Basket

Een patroon dat al heel lang 
bij ons in de kast stond.

Een patroon dat ik al heel vaak in handen
had gehad.

Een patroon waarvan je direct ziet
hoeveel werk het is.

Een patroon dat mij niet los liet.

Een patroon dat werd meegenomen naar
huis en uiteindelijk een start aan
werd gemaakt.


Ik het heb nu natuurlijk over de 

The English Basket Quilt

Wat een leukerd.
(wat een werk! 
eerlijk is eerlijk)


Deze hebben jullie al een keer gezien,
mijn middenstuk.


Hier volgen de mandjes
van een van de groepen.



Enig toch om te zien hoe stoffen 
zijn gebruikt.
Niks geen groene steeltjes,
gewoon geel,
creme,


Deze volgende mandjes zijn van 
Di Ford Lovers!


Ze zijn echt van plan om 
hoofdzakelijk te werken met stoffen
vanuit verschillende collecties van Di.


Dat is toch ook weer helemaal enig.


Ik ben echt super verrast dat er
zo hard is gewerkt. 
Gaat goed komen met deze groep!


Niet iedereen is zo ver.
Deze dame heeft alle ondergronden geregen,


En zijn alle voetjes voor de mandjes
ook al voorbereid. 

En ook dat is helemaal ok,
het is immers geen wedstrijd.

Wat een baan heb ik toch!

Vandaag gaan we lekker een heel
weekend in met Fleur!

Super veel zin in.


Fijn weekend,

Groetjes,

Juud


Remember; Better finished than perfect

10 opmerkingen:

Marguerite zei

Een droom aan.
Prachtig al die verschillende mandjes

Phyllis zei

Het is allemaal even beeldig. Een patroon wat in alle verschillende versies mooie resultaten op zal leveren en ik bewonder iedereen voor al het werk, de combinaties.
Het patroon zelf is van een uitstekende kwaliteit, zo duidelijk met al die foto's etc. moet een genot zijn daarmee te werken.
Iedereen heel veel plezier ermee!

christine zei

Zo een mooi patroon gelukkig heb ik hem ook in een prachtig boek. Maar zou het liefst samen maken .maar oke. Wie weet..
Het ziet er geweldig uit jou midden stuk.

Dr.elvis zei

PENNY MARK LOAN SERVICES LIMITED geven een lening met een zeer lage rente die geschikt is voor zowel slecht krediet als goed krediet, neem contact op met (pennymarkloanservices@gmail.com) voor meer informatie.

Floor zei

Heerlijk al die verschillen in stofgebruik.
Natuurlijk een bewerkelijke quilt, maar jij hebt wel voor hetere vuren gestaan :-)
Kan me voorstellen dat je voor dit patroon bent gevallen, super leuk die mandjes.

Dientje zei

Inderdaad een quilt waar je even adem voor moet halen, maar als je dan begint. Mooie manden. Wordt geweldig. Groet, Dientje

Annelies zei

Wat een mooie mandjes !

audrey zei

Beautiful, beautiful work. LOVE your fabric choices on your baskets!:)

Nathalie zei

ah ik heb m rond kerstmis ook weer opgepakt. Een quilt waar ik al veel en veel te lang aan werk. De mandjes zijn het allerleukst om te doen, maar elk mandje op zich is al een hele klus. Heeft dit patroon er ook 22? Succes en geniet van elk mandje!

Unknown zei

According to Stanford Medical, It is indeed the ONLY reason women in this country get to live 10 years more and weigh an average of 42 lbs less than we do.

(Just so you know, it is not related to genetics or some secret diet and EVERYTHING about "how" they are eating.)

BTW, I said "HOW", and not "what"...

CLICK this link to see if this quick quiz can help you unlock your real weight loss potential