donderdag 2 april 2020

Pretty Little Pots in Amsterdam en Zutphen

Net als in Amsterdam is er nu ook in Zutphen
de workshop

van Wendy Williams



Ik ben helemaal in de ban van 
de garens, het vilt en de steekjes. 

Het zijn in totaal 52 bloemenpotjes,
die Wendy gemaakt heeft van scrapjes,
eleganza draad en wat wolvilt.
Bij elk patroontje staat een duidelijke uitleg en
worden de steekjes toegelicht.

We komen in Zutphen 8x bij elkaar 
op de donderdagochtend van 10.30 - 12.30 uur.

3 sept, 1 okt, 15 okt, 12 nov, 26 nov, 10 dec, 7 jan en 21 jan

Kosten € 22,50 per keer. Dit is inclusief het complete patroon 
en koffie/thee met wat lekkers.

komen ze ook 8x samen 
op de zaterdagochtend van 10.30 - 12.30

12 sept, 10 okt, 14 nov, 12 dec, 9 jan, 6 febr, 13 mrt, 10 april

Kosten € 22,50 per keer. Dit is inclusief het complete patroon 
en koffie/thee met wat lekkers.


Cathelijn en ik hopen jullie aan tafel, 
in Amsterdam en Zutphen, 
te mogen ontmoeten.


Fijne donderdag,

Juud en Cathelijn
Petra Prins Zutphen en Amsterdam












4 opmerkingen:

Petra zei

Dit is wel een erg leuke quilt!

Annelies zei

Wat een fleurige quilt !

Coby Breitner zei

Goed vooruitzicht nieuwe workshops. De techniek zou ik graag willen leren maar de quilt op zich spreekt me niet aan. En ik ben natuurlijk een saaie doos want ik hou niet van felle kleuren. Maar superleuk dat jullie dit gaan doen.

Yvonne zei

Leuk, vrolijke quilt. Laten we hopen dat we straks in September weer fijn met elkaar kunnen workshoppen, quilten en Bee-en.