vrijdag 6 maart 2020

Karen en Paul Styles

Karen 'ken' ik van haar patroon

"Robins Nest"

en natuurlijk van 

"Mrs. Billings"

Inmiddels ken ik haar ook anders.


Karen en haar man Paul reizen de wereld over.
En daar komen wij elkaar tegen.
In Sydney, in Houston, in Nantes.
Het is dan leuk om elkaar weer te zien.

En wat is er fijner dan bij vrienden je
benen op de bank te kunnen leggen,
een wijntje te drinken en een lekker hapje te eten?



Gewoon om bij te komen van alle drukte,
van alle mensen,
van al het werk,
en om dat samen te kunnen delen.
Een hele groep ver van huis, maar wel met bekenden!
Daar kan ik mij nu al weer op verheugen.


Dat zijn echt avonden met een wel bekend gouden randje.

Karen komt ook naar Amersfoort met haar nieuwe boek
"Seams like Yesterday"


Dat niet alleen ze komt ook workshop geven!
Op Donderdag 30 april gaat ze aan de slag met

COUNTY CLARE


een middenstuk waarin je aan de slag gaat met de 
Broderie Perse techniek.
De hele dag met elkaar in de Gerfkamer,
lunch, entree tot de tentoonstelling,
een nieuwe techniek, of een techniek anders uitgelegd.
En dat van de ontwerpster zelf. Overigens
is het panel dat die dag gebruikt wordt ook van haar hand.

En dan Vrijdag 1 mei, dan is Karen Jarig.
En daar zit je dan, heel ver van huis,
wel is waar met je man,
maar zonder kinderen en geliefde kleinkinderen.



Op Vrijdagochtend is er een kleine workshop met KAREN,


Drinken we koffie en eten we taart, 
zingen we "Lang zal ze leven"
(ik hoop natuurlijk op enige bijval,
anders wordt het wel heel pijnlijk.
Voor mij, maar in de eerste plaats
voor de oren van Karen).

Ik hoop heel even aan te kunnen schuiven,
met een sterretje! Uiteraard, en een pigma pen,
dan kan ze dat sterretje, van deze verjaardag, 
gelijk voorzien van haar naam!

In de prijs voor deze ochtend workshop € 27,50 zit ook
je toegang tot de tentoonstelling.

Leuk begin van het weekend lijkt mij zo.


Tot in Amersfoort,
tot bij Karen,
tot Blogs,


Juud

Remember; Better finished than perfect!



3 opmerkingen:

Floor zei

Je hebt inmiddels internationale bekendheid Juud! Maar wel leuk dat je toch een beetje "familie" bij je hebt als je op reis bent.
Tot ziens in Amersfoort!

Dientje zei

Wat een leuk idee. Toch ‘thuis’ in een vreemd land. En heerlijk voor jullie om elkaar weer te ontmoeten. Groet, Dientje

Yvonne zei

Het mooie van reizen, zijn de ontmoetingen, zag Ik altijd. En dan steeds vrienden kunnen ontmoeten op reis zorgt inderdaad voor die gouden randjes. Leuk om Karen straks een Hollands verjaarsfeestje te geven met taart en zang! Je krijgt vast wel bijval!