vrijdag 1 november 2019

Houston, Halloween dag 9


Het is Halloween,
en sommige huizen zijn echt
heel erg goed versierd.








En ook de 'Kazen' doen mee!


Ik maak mijn hexagon star a day.
Echt maar eentje,
het is gewoon te druk.


Dit zijn nog eens boodschappenlijstjes!


Het is druk op de beurs.
We staan van 9 tot 7 uur op onze benen.
Ik heb nu al geen voeten meer over.

Morgenochtend gaan we wat eerder,
dan kunnen we nog wat fatquarters,
halve meters en meters snijden.
Dat is ook broodnodig!

Van de beurs zelf hebben we nog niets
gezien.
Dat komt later deze week nog wel.

En nu?
Nu naar bed!

Jullie een hele fijne dag,

Juud

Hexagon Star a day Stand dag 9; 19




12 opmerkingen:

Annelies zei

Sterkte met de beurs en het snijden !

Coby Breitner zei

Trick or treat, ik las op een ander blog Trick or Fabric?! Nou dat zou geweldig zijn nietwaar?
Begrijp ik dat je geen voeten meer hebt, even in een badje s avonds.
Fijne dag weer groetjes Coby

Wilma zei

Ik hoop dat je lekker slaapt zodat de voetjes weer wat herstellen. Fijne beurs en succes met je boodschappenlijstje. Die van mij ziet er heel anders uit

Annemiek zei

Onze buren hebben ook zo een tuin het wordt ieder jaar meer uitgebreid. Afgelopen jaar waren ze een paar botten vergeten die naast ons in het bloembed lagen. Toch een beetje raar gezicht als je in de tuin aan het werk bent :)
Het is heerlijk dat het mega druk is maar ik voel met je voetjes mee.

Marja zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Marja zei

Oooggh jullie arme voeten. Fijne beurs verder!!


Groet

quiltingmieke zei

piep

Goedemorgend dames

Ik stuur jullie een beetje @anti-pijnlijke-voeten”
product vr in je sneakers

succes maar weer

knuf

Mieke van Minnen-Kanis zei

Ohhh.... die arme voeten...
sAvonds lekker met de benen omhoog...
Nu al door de halve en hele meters heen?
Heel fijne, gezellige dag gewenst!!!!

Marguerite zei

Ohhh wat een tuin zeg!
Gelukkig zijn ze hier nog niet zo gek.
Al komt Halloween wel steeds meer in de winkels en op tv.
En ohhh die arme voetjes.
Wat een ervaring zo'n beurs...

Ineke zei

Sterkte met de drukte!

Floor zei

Best wel eng hoor al die geraamtes en doodshoofden overal!
Voel met je mee met die drukte. Wat zullen jullie moe zijn.
Maar lekker met de benen omhoog en een voetenbadje nemen.

Phyllis zei

Halloween in Houston..... ik mis het.