dinsdag 5 november 2019

Houston dag 13

Vanochtend zijn we geland,
een heel uur eerder dan gepland.
HEERLIJK!


Nog even terug naar Houston,
Martine is de eerste die het huis verlaat.
Om half 6 zijn we allemaal uit bed,
want je moet je huisgenote natuurlijk wel uitzwaaien.


En dat doen we dan ook.
Wanneer Martine weg is gaan wij inpakken.
Dat duurt langer dan gedacht,
er wordt gewogen en nog eens gewogen.
We doen wat we allemaal doen,
zoveel mogelijk in je koffer proppen.


Carol is de volgende die gaat,
met een Bisous, Bisous gaat ook zij op stap.
Terug naar Nantes.


Peet en ik trekken als laatste de deur achter ons dicht.
Er zijn nog een paar laatste klusjes die gedaan
moeten worden en wanneer die gedaan zijn,
stappen ook wij in de auto richting het vliegveld.



Typisch Amerikaans zijn alle borden voor in de tuin.
Laten zien voor wie je stemt,
maar waar haal je die dingen eigenlijk?
Nou hier dus.


Op de luchthaven hebben we geluk,
er staat niemand om in te checken!
In een keer door,
en wanneer wij ingecheckt hebben .....


is het ineens MEGA druk!
Dat is nog eens geluk hebben.


Zoals altijd gaan we voor de burger,
het biertje en de lemonade. 

De vlucht was prima,
van de 8 uur heb ik er 5 met mijn ogen dicht gezeten.
Ook zijn er drie hexagon sterren gemaakt.

Nu heb ik een paar dagen vrij, 
de koffers zijn uitgepakt, 
de wasmachine draait,
het huispak is aan,
het dutje op de bank is gedaan.

Voorlopig wordt er niet gevlogen,
zijn er geen beurzen,
het 'uithuizig' zijn zit erop voor dit jaar. 

Heel, heel erg bedankt voor alle 
reacties, hier op het blog,
op facebook, op instagram.
Het was net alsof we echt met elkaar in gesprek waren,
ik vond het enorm leuk.

En nu?
Vrijdag ben ik weer in de winkel
en volgende week naar Sneek,
voor een show en tell bij Atelier het Quiltlokaal,
misschien zie ik je daar wel.

SSD13; 28

Tot blogs,


Juud


Remember; Better finished than perfect

14 opmerkingen:

Annemarie. zei

Welkom thuis, weer. Wat heerlijk..even een poosje niet vliegen. Het was me het jaartje wel.
Groet.

Marguerite zei

Dat gemak waar jullie mee in het vliegtuig stappen.
Wat heerlijk lijkt me dat.
Ik ben al een dag van slag als ik met de auto naar groningen moet.
Gelukkig is sneek bijna op de fiets te doen.
Jij nu even bijtanken.
En tot ziens, volgende week.

Carine Remmery zei

Fijn te horen dat jullie thuis zijn... geen Petra Prins in Gent op de beurs dit weekend? Het was maar om bezig te blijven hé Juud.... sorry grapje . Maar dan zou ik je nog eens zien! Gr Carine

Marian zei

Weer heerlijk thuis en ik heb al je uithuizige dagen meegenoten van je verhaaltjes en je foto's. Dank je wel daarvoor, het is zo leuk om van alles te lezen wat jullie meemaken.

Wilma zei

He lekker weer thuis. Tot heeeeel gauw

Marja zei

Thuis is het ook weer fijn. Hoop dat je niet te erg last van Jetlag hebt.

Groet,

Annie zei

Heerlijk weer thuis Judith, lekker bijkomen van alle belevenissen.
We zien jullie in Sneek, ik heb er zin in.
Lieve groetjes,
Annie

Annelies zei

Welkom thuis en geniet even van de rust.

Floor zei

Het was heel leuk om met je te "praten" Juud!
Leuk om de beurs toch een beetje mee te maken.
Ben helemaal verliefd op dat mooie blauwe speldje trouwens, dat zag ik op de blog van Laura die er ook was.
Vrijdag alweer werken.... er is je ook niet lang rust gegund zeg.
Maar dat is vast rustig in vergelijking met de beurs.

Yvonne zei

Bedankt Judd voor al je gezellige blogjes. Knap dat je dat bijna elke dag toch weer deed tussen alle drukke werkzaamheden door. Ik heb er weer ontzettend van genoten en met een gevoel van heimwee naar de festival foto's gekeken. Nu even genieten van je welverdiende vrije dagen!

charis Anna's mum zei

Thank you so much for all your posts. I know that I will never be able to go to Houston, but I have enjoyed so much seeing it through your eyes.

Mieke van Minnen-Kanis zei

Ook weer heerlijk, thuis.
Heb met heel veel plezier je blogs gelezen en me helemaal laten aansteken door je mooie sterren.
Ach één ster per dag is toch te doen.....
Geniet van je vrije dagen, tot vrijdag....

Coby Breitner zei

Nou wat een avontuur was het weer. Kan me voorstellen dat je even heerlijk wilt cocoonen in je eigen huis.
Jammer dat je show en tell zo ver weg is, hoop dat je het nog eens ergens anders doet.
Geniet van je dagen thuis groetjes Coby

Phyllis zei

Ha, ik heb op precies dezelfde plek vorig jaar foto's gemaakt van die verkiezingsborden :-)) Zoals zoveel dingen in dat land en in die staat, overdaad.
Nu voldaan weer thuis, het gewone maar ook drukke leven weer.