dinsdag 22 oktober 2019

Allemaal onderweg......

Fleur als 'werkje' mee naar Houston?
Alles voorbereid, maar ja.....
Toen had ik tijd,
en niet een klein beetje tijd,
maar veel tijd!

FLEUR IS AF!



Dat wil zeggen de top is klaar,
en gaat ze in een doosje
naar Aljona om door gequilt te worden.
(klikker-de-klik-naar-de-long-arm-service)

Aljona mag er helemaal 'los' op,
inmiddels heeft ze al zoveel voor ons
door gequilt dat ik er alle
vertrouwen in heb.

Voor de volgende Fleur les
is er een echte AFFO in de winkel.


Zondag was het ineens zo ver.


En bleek het handig dat ik bijna alle blaadjes voor 
'de bogen' al voorbereid had.
Alles nog even uitleggen, tellen hoeveel
blaadjes er nog gemaakt moesten worden
en aan de slag.


Niets liever want buiten is de herfst toch wel 
heel duidelijk gearriveerd.




Bij ons in de straat staan de 
"rood met witte stippen"
bij bosjes.


En lag Fleur vanochtend achter op de stoep.


Niet te geloven,
op 1 juli ben ik begonnen.
Hoezo in de ban van?


Gisterenavond kwam het allerlaatste
blaadje af.






Opgevouwen, wachten op de achterkant,
die wordt vanavond gebracht.

En terwijl Peet en ik morgen 
op onze vlucht wachten naar Houston
gaat Frans naar de post!

Kan Aljona lekker aan de slag,
ik ben nu al benieuwd wat ze allemaal gaat doen.

En 13 november in Sneek?

Dan mag Fleur natuurlijk gelijk mee!
Showen en Tellen

En Nu?

Koffer pakken - geen zin
Strijken - geen zin
weg gaan - ik wil niet weg

eenmaal onderweg?

F*E*E*S*T!
Benieuwd naar wat we te zien krijgen
zin om 'iedereen' weer te zien
Enig om klanten from all over the world aan de stand te hebben
Janet uit Canada weer te zien
Carol, Anne-Karina, Mathilde, Martine uit Frankrijk
Joe en Mary
Irene Blanck die dit jaar een stand heeft
Karen Styles
Material Obsessions
Jane en David,
en .... en ..... en .....
TE LEUK!

kortom; Ik heb er ZIN IN!

(maar die koffer inpakken,
oh dat zal een leven lang
wel een dingetje blijven!)

Dit keer neem ik mijn telefoon mee!
Sterker nog, mobiel zit al in mijn tas en
mag er niet meer uit vandaag.

Tot op reis!

Juud

Remember; Better finished than perfect!

17 opmerkingen:

Rita zei

Een hele goede reis en een super tijd in Houston en wat zijn we blij om straks Fleur in levende lijve te mogen zien in het Quiltlokaal. Maar voor nu, jullie een hele fijne tijd in Houston.

wilma oud zei

Wat is die mooi geworden. En wat heb je flink doorgewerkt. Bravo. Een hele goede reis met Petra. Lieve groet van Wilma Oud.

Marguerite zei

Heel veel plezier.
En ik hoop haar en jou te zien in Sneek...

Mieke van Minnen-Kanis zei

Een goede reis gewenst en heel gezellige weken gewenst!!!

Mieke van Minnen-Kanis zei

Een goede reis gewenst en heel gezellige weken gewenst!!!

Annelies zei

Wat ziet je Fleur er mooi en leuk uit en wat ben je snel gegaan.
Fijne tijd in Houston en goede reis !

quiltingmieke zei

Piep

Fleur!!! wauw!! knap en snel, zo doe jij het met het
pakken van je koffer vast ook wel

save travels
knuf

Cora Hoekstra zei

Speed patchen en speed appliceren , geef je daar ook les in ��. Ze is prachtig geworden , geniet van je reis en ontmoetingen in Houston

NADINE zei

This is sooo cute and precious… BRAVO, Juud !

xoxo
Nadine

Floor zei

Jij bent een wonder weet je dat wel?
Hoe is het mogelijk om zonder 24 uur per dag aan je quilt bezig te zijn, deze zo snel af te krijgen en dan ook nog helemaal met de hand?
Het is een raadsel, wat alleen jij hebt opgelost en wat ik je niet na doe :-)
Ziet er prachtig uit, nu afwachten wat Ajona er van gaat maken, maar het wordt zeker en vast heel mooi.
Al die mooie paddenstoelen in jouw straat zijn ook heel mooi.
Die rood met witte stippen heb ik al geen jaren in het echt gezien.
Wens je veel plezier dezer dagen! Ik volg natuurlijk al jouw avonturen ook in het verre buitenland.

Dientje zei

Goede reis naar Houston. Wat een snelle ben jij. De Fleur al klaar. Wat een verrassing zal het zijn als ze terugkomt. Groet, Dientje

Phyllis zei

Ik vind de kleuren van je Fleur fantastisch, wat een prachtige, tere kleuren. Heerlijk dat deze op tijd af gekomen is.
Hard werken maar ook lekker genieten in Houston, ik ga het volgen en kijk al uit naar je posts(duimpje omhoog)!

Wilma zei

Ow yippie de beauty is af. Wat een onweerstaanbare quilt is het toch en zo snel klaar......
Hele fijne reis en verblijf en een mooie gezellige tijd.
Veilige reis ;-)

Janet zei

What a beautiful accomplishment and all since July 1 - wow! So very lovely!! Don't forget to pack some stitching for your trip :0) I can't wait to see what you make next. I'm looking forward to seeing you in Houston - Safe travels!

Ineke zei

Prachtig is Fleur, gefeliciteerd! En een goede reis gewenst!

Coby Breitner zei

Jeetje Juud wat een productie, jouw kleurencombi zoveel mooier dan de mijne maar ach had ik maar naar mijn eigen gevoel moeten luisteren. Een goeie reis en wij (be)even weer met je mee.

Petra zei

Ik moest heel wat bijlezen op je blog en vervolgens wilde ik reageren op Fleur maar vond Google dat ik niet aan gelogd was, en vervolgens wilde Google mijn wachtwoord niet meer kennen. Een hoop tijd verder lijkt alles hersteld te zijn en merk ik zo of dat echt zo als als ik deze reactie ga plaatsen.

Jij heel veel plezier in Amerika. En wat heb je hard gewerkt aan Fleur. Het is weer zo'n echte kijk quilt geworden. Elke keer dat ik naar de foto's kijk zie ik nieuwe dingen die mij doen glimlachen.