vrijdag 20 september 2019

Showen en Tellen

Ik doe ze niet vaak,
Showen en Tellen.

Het is een ongelooflijk 
GEDOE!

Slepen met je quilts,
van de bedden,
van een standaard,
van tafel, 
tops mee.

KILO'S in de auto tillen,
en dan op pad.
Eenmaal bezig......

Oh dan heb ik het helemaal naar mijn zin.


En gebeuren er soms dingen......
Tja dan weet ik ook niet goed wat er precies gebeurd,
maar HET gebeurd.

Vanochtend was er een reactie op FB,
of Rita van het

(klikker de klik naar het Atelier)

ook een tafel heeft voor mij......


Geen idee,
ik wacht het rustig af!

Het kost € 12,50 incl. koffie/thee met wat lekkers en een 
leuke verrassing.

Wat die verrassing is?
Ik heb werkelijk geen idee.
Ben reuze benieuwd. 

Mijn vader, geboren aan het wad in Ferwerderadeel,
zou het prachtig gevonden hebben.
Zijn dochter showen en tellen
(wat ik niet van een vreemde heeft,
mijn vader kon eindeloos vertellen)
in ZIJN Friesland.

Fijn weekend,


Juud


Remember; Better finished than perfect!





11 opmerkingen:

Rita zei

Ga er maar van uit dat er een tafel voor je klaar staat en die verrassing ...... dat wil elke quiltster graag. Tot gauw, Rita

Dientje zei

Wel een relaxte Show en Tell, haha. Veel plezier. Groet, Dientje

Carine Remmery zei

En of het gezellig was ! Een echte aanrader ik was er bij in Gent! Gr Carine

Ineke zei

Nou Juud, je leest het al, de tafel staat klaar! Veel succes met showen en tellen.

Marguerite zei

ik kom kijken of de tafel er staat hoor!

Coby Breitner zei

Lijkt me superleuk een show en tell van jou maar een beetje te ver.
Kom je niet eens wat dichterbij?

Phyllis zei

Enig!

quiltsathome zei

Enig dat je weer gaat Showen en Tellen ! Altijd zo gezellig !
Als je weer bij mij in de buurt komt Tellen kom ik ook weer.

BezigeBijMirjam zei

Ha Juud, ik snap dat het sjouwen wordt, maar "showen" en vooral "tellen" is jou op het lijf geschreven. Veel plezier in Friesland.🤗

Unknown zei

صيانة ال جي

صيانة الاسكا

صيانة توشيبا 

صيانة كريازي

Mohamed Sawah zei

شركة نقل عفش - نقل عفش - شركة نقل اثاث بالرياض - شركات نقل الاثاث - نقل اثاث - شركة نقل عفش بالرياض - نقل عفش بالرياض - نقل اثاث بالرياض - افضل شركة نقل عفش بالرياض - شركه نقل عفش بالرياض - شركة نقل عفش بالقصيم - نقل عفش بالقصيم - شركة نقل عفش بالمملكة