donderdag 21 februari 2019

Vlaams Gilde

Het was begin vorig jaar toen ik
door Monique de Canne
werd gevraagd of ik zou willen
Showen en Tellen voor 
het Vlaamse Gilde.

Natuurlijk wil je dat,
wat leuk om bij onze Zuider Buren,
waar zoveel schattekes van mij rondlopen,
te worden uitgenodigd.

Met heel veel plezier vertrek ik eind van de ochtend
naar het Belgische Gent.
LZ'tje gaat me mij mee,
stoppen we eerst in Lokeren,
de Quilterije, toch zelf ook effe shoppen.


Maar eerst alles weer verzamelen......
Trap op, trap af,
en straks alles weer terug op haar plek.....
Trap op, trap af........

Tussen die trappen zit hopelijk een 
heel gezellige avond!
Ik verheug mij erop.


Beertje gaat mee,
ze is altijd mee geweest, nu dus ook.
Ook de Windelkavelie van Susie, Anna en Mary,
dat hoort ook zo bij mijn quilt verhaal.


En deze tas van Anne Varley stof!
Niet van mij,
de inhoud ook niet,
maar hoort er toch weer helemaal bij!

L*E*U*K,
L*E*U*K en nog eens
L*E*U*K



Tot blogs,


Juud


Remember; Better finished than perfect!

15 opmerkingen:

Marja zei

Leuk! Geniet er van samen met zus bij de Belgische quilt 'zussen'

Groet

quiltingmieke zei

Piep

Geniet van het showen en de mooie
Contacten.
Knufknuf

Annelies zei

Veel plezier !!

wilma oud zei

Heerlijk zo'n show en tell van jou, denk ik. Ik wens je heel veel plezier daar en ook voor je lief zusje. Groetjes Wilma

Floor zei

Wat leuk dat je weer mag showen, en deze keer bij onze Zuiderburen.
Natuurlijk mag beertje weer mee, anders verteld het niet lekker :-)
Wat je een volgende keer zou kunnen doen als je je quilts weer moet verzamelen... Ze gewoon op de trap van boven naar beneden gooien, dat doe ik ook als de spullen onbreekbaar zijn.
Weer terug naar boven lukt natuurlijk niet, dat is wel weerjammer :-)
Hoop dat je het leuk hebt en dat de dames aan je lippen hangen.
Fijne dag!

Annie Kingma zei

Veel plezier en genieten van de show
Groetnis Annie

Yvonne zei

Alleen de voorpret is al leuk! Geniet er van!

johnypoipet zei

Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
IWIN89

Dientje zei

Veel plezier. Zal vast gezellig worden. Groet, Dientje

Conny's-blog zei

Lekker genieten maar weer hoor en dat beertje geweldig zeg.........liefs.Conny

BezigeBijMirjam zei

Dat zal zeker een gezellige avond worden! Nog geslaagd in Lokeren?😉🤗

Janet zei

I hope you have a good trip. I'm sure your program will be wonderful!!

Ineke zei

Jullie allen zullen het vast geweldig hebben (gehad?)

Phyllis zei

Veel plezier en misschien nog een bezoekje aan een frietkot ;-) ?

Wilma zei

Wat een belevenis weer. Ik hoop snel je verhaal te horen en lezen. Het was vast fijn tussen de Schattekes