dinsdag 20 februari 2018

Bye Bye Winnock

Vorige week woensdag,
14 februari sloot ik voor de 
laatste keer mijn Desktop bij Winnock af.


Het was op zijn minst een 'gek moment' 
te noemen.
Temeer omdat ik er juist met heel veel plezier
gewerkt heb. 



Een heel opgeruimd bureau,
alle "Juud" items zijn weg.


Gisterenavond was er nog een afscheid.
En kon ik voor een laatste keer 
trakteren. Ik leek wel jarig.
Voor ieder een gekke bol,
met wilde rare bloemen, 
zeker niet netjes wel kleurrijk.
Daarop een kaartje van Petra Prins,
zodat ze me altijd weten te vinden!


Savonds gaat Sjaak gelijk
op mijn cadeau liggen!


Hij heeft nog geprobeerd mij te negeren.......
Het heeft hem niet geholpen.

En waar hij op lag?



HIEROP!


Is het niet geweldig?


Zijn ze allemaal druk geweest om
voor mij een quilt te maken!


I quilt,
therefore I am!


ha ha.....


Lachen en zwaaien,
mijn levensspreuk!





Zit er een vouw wonder in het team,
zelfs Sjaak is in deze quilt verwerkt.
Zoals ik zelf ook wel heb gedaan,
super toch?


Toch eens horen wie er haakt!



De aanstichtster van dit idee,
JdV!
(dank je wel! echt super,
nu zijn jullie er elke dag toch 
een beetje bij!)


en Sjaak?
Die heeft zelf echt een heel
lekker kleedje!

Tot blogs,

Juud


Remember; Better finished than Perfect!

18 opmerkingen:

Annelies zei

Wat een prachtig afscheidscadeau !

Yvonne zei

Wat een heerlijk afscheid! Je gaat zulke lieve collega’s vast missen. Gelukkig krijg je ook weer nieuwe
en heb je zo een mooi en superlief aandenken. Sjaak weet dat ook te waarderen! 😉

Annemiek zei

Wat leuk dat je collega's dit gedaan hebben. ! Fijne dag

Monica zei

Jij kunt terugkijken op een leuk afscheid en hopelijk ook op een leuke werkperiode daar. Nu óp naar het volgende, Veel succes.

Carin zei

wat een mooi afscheids cadeau

Floor zei

Altijd verdrietig een afscheid.... maar er komt iets moois voor in de plaats.
Wat een enig kado heb je gekregen. Een mooie herinnering aan lieve collega's.
Dat ze gek op je zijn dat blijkt wel.
Wat ziet Sjaak er trouwens mooi en gezond uit!
Veel plezier op je nieuwe stek Judith!
Groetjes,
Floor

Phyllis zei

Wat een tof cadeau, enig! Dan nu echt helemaal richting volgende hoofdstuk :-)

Marja zei

Wat een leuke quilt gekregen van je (oud) collega's. Kan mij voorstellen dat het dubbel is, heel veel succes hoor!

Groet,

Karen Baking Soda zei

Wat een geweldig kado! Dat doet goed, wat je zaait dat oogst je zei mijn oma altijd! Succes met de nieuwe stap!

Marguerite zei

Wat een super lief cadeau.
Ze gaan je echt heel erg missen zo te lezen / zien.

wilma oud zei

Het is wel dubbel. Zo gewaardeerd worden en zelf er zo prettig gewerkt hebben en dan afscheid nemen. Maar nu.....van je hobby je werk maken. Judith, heel veel plezier en ook succes met je gekozen pad. Trouwens, wat een prachtig afscheid cadeau. Groetjes Wilma

Dientje zei

Geweldig kado. Succes met je nieuwe baan, haha. Gr. Dientje

BezigeBijMirjam zei

Weer een periode afgesloten. Na een leuke baan met lieve collega's, dat moet wel gezien het supermooie afscheidscadeau, is er weer een andere periode aangebroken. De nieuwe, oude collega's zijn al bekenden voor je. Ook hier zul je met veel plezier het werken voortzetten.
Veel succes!🤗

Wilma zei

Zo'n speciaal kado! Geweldig

Carine Remmery zei

Wat lief! Veel succes met je nieuwe carrière !ik kom je spoedig eens bezoeken! Gr Carine

Ineke zei

Wat een lief en geweldig afscheid-cadeau! Dat doet je vast goed.

Succes in de winkel bij Petra Prins

KijkDaarIs zei

Lijkt me wel een raar gevoel.zo'n lege computer..leeg bureau..kale muur...maar wat een leuk ..lief..afscheidscadeau heb je gekregen !
En bij je nieuwe baan?
...volle computer ..meters stof om te snijden...reisjes..beurzen...geen kale muren..nieuwe ontwerpen..workshops..enz..en ook heel veel gezelligheid!!!


quiltingmieke zei

Piep
Wat een enig afscheid.. en een prachtcadeau! Eentje
Om te koesteren!
Geniet van je “nieuwe carriere” tussen de lapjes
Knuf