maandag 3 april 2017

Jen Kingwell

Colour - Color, depending on where you are from.
Kleur - kleurig - kleurigst
Dat was het afgelopen zaterdag bij Aljona in Schagen. 
Volgens mij een nieuwe locatie? Hoe dan ook, licht en ruim. 
Ook opvallend is dat Aljona tussen twee stoffenwinkels in zit! 
Daar wordt veel kleding gemaakt!

Maar hier geen babbel over de nieuwe Knippie hoor!

Zaterdagochtend stapte sommige van ons al om 
06.30 in de auto,
anderen om 07.30,
weer andere om 8.00 uur
en de laatste om 09.15 uur!


voor een Show en Tell van Jen Kingwell.
8 van haar quilts hingen al aan de muur,
en werden er nog een heel zwikje geshowd.
Super Leuk!
En Kleurig.



Een beetje in willekeurige volgorde,
maar los van de quilt die helemaal schattig is,
was ik helemaal verlieft op deze rand!
Te leuk,
goed onthouden, die ga ik ook maken.


Halo quilt, en ze vertelt en vertelt en vertelt


Linnens, katoenen, lawns, alles "mag" gewoon.
Wat houd ik van die Australiërs!


Ook een geweldig verhaal achter deze quilt.
Als je nog de kans hebt voor een show en tell
MOET je zeker gaan!


Dalila quilt, een bom bij Aljona,
LZ'tje en ik doen er aan mee.
Volgens mij zijn er nog wat plaatsjes over,
dus als je zin hebt?


Queen Crosses,
we vielen er als blokken voor.
Je snapt dat de mallen mee naar huis gingen.


Lunch is geregeld buiten de deur, iets de straat door. 
Lekker om even de benen te strekken.


En is de show en tell ruimte omgetoverd 
tot les ruimte.
Goed verzorgd, leuke goodie bags,
mooie stofjes en een leuk
projectje.


Jen legt uit, laat zien, en is er een 
ongedwongen gezellige sfeer.
En zie je dat op haar schoot?
Nog een blockingboard verslaafde!
Hoe zou je ook zonder kunnen?


De quilts van die ochtend liggen ergens over, 
op, onder. Wil je nog even kijken?
Pakken die hap!


Bring me flowers,
ook al zo een leuke!


Iemand denkt nog aan het maken van een foto,
en dan is het tijd.

Pas om 1/2 7 thuis, al veel en veel
later dan ik gedacht had.
Maakt niet uit, 
het was SUPER gezellig.

Aljona en Jacqueline bedankt voor een heerlijke dag.
(en Jen natuurlijk ook)

Nog een foto dan.
Maxime heeft een nieuwe broek gekocht,
met een super applicatie.

Die gaten krijg je er gratis bij!

Tot blogs,

fijne maandag,


Juud

Remember; Better finished than perfect!







12 opmerkingen:

Karen Baking Soda zei

Leuk leuk leuk! Ik mag woensdag! Ben zo benieuwd!

Martine zei


Heb een kaartje voor woensdag maar ben verhinderd.
Dus heel blij met de foto's.

Marja zei

Wat een kleurige dag!
Ooh die broek, prachtig, had hem ook meer dan 40 jaar geleden. Rode bloemen weet ik nog onder aan de pijp. En een spijkerjasje heb ik later nog eens zelf gedaan, pfff op spijkergoed borduren daar krijg je echt zere cingers van.....

Groet,

Else zei

Van begin tot het eind van de dag FEEST, wat een vrolijke quilts geweldig!! En die broek van Maxime GEWELDIG ik hou er van. Fijne dag zwaaizwaai tot gauw XX

Elly (creatieveling Elly) zei

Wat ziet het er super gezellig uit

Floor zei

Super leuk zo'n show en tell natuurlijk. Je hoort en leert van alles over een quilt.
Zag ook al foto's bij Chris. Jullie hebben er van genoten.
Ook altijd zo fijn als je aan quilts mag komen, op tentoonstellingen altijd mijn handen op mijn rug :-)
Groetjes,
Floor

Wilma zei

Het was een heerlijke dag! Wij bofbibsen hebben maar weer schik gehad met elkaar. Thx voor het veilig heen en weer rijden. X
Tot gauw

BezigeBijMirjam zei

Het ziet er weer gezellig uit. Heel kleurrijke quilts van Jen. Ik vind die Queen Crosses er wel leuk uit zien.
Die broek van Maxime! Schitterend. Ha, ha!

Phyllis zei

Kleur, kleur, kleur!!
Wat een gave quilts, die had ik ook graag gezien, wat enig allemaal! Daar wordt je vrolijk van, de energie straalt er vanaf.
En Jen ook een blocking board verslaafde? Ik ook, dank zij jou! Wat een super cadeau was dat zeg, altijd bij me in de buurt, ik gebruik het zoooo vaak, nogmaals dank.

Nicolette Jansen zei

Leuk Judith, dank voor het delen van de foto’s. Ik ga morgen en zaterdag, dus heerlijk nog alles tegoed!

Yvonne zei

Heerlijke dag met prachtige quilts! Ik zie er zo een paar waar mijn vingers van gaan jeuken......

Nifty Quilts zei

What fun to see all these photos! Thank you. Super inspiring!