zaterdag 22 april 2017

Jane's Garden

Jane's Garden,
Zeker geen ingewikkelde quilt, maar PRACHTIG.
Vanaf het aller, aller eerste ogenblik was ik er helemaal verliefd op.
Zo mooi die kleuren, de applicatie, ik kan er niets aan vinden wat ik niet
mooi vind.
Zo eenvoudig is het.
Drie keer raden wie volgende week deze 
quilt eens uitvoerig gaat bekijken!

Up close AND personal!


"Die stof voor de vaas hebben wij ook" 
het klonk als muziek in mijn oren. 
en dus ging er een fatquarter mee naar huis!
(en ze zijn er nog in de winkel hoor,
dus als jij nu denkt.......)


Om zich te voegen bij de rand!
En dan is er 'ineens' een begin gemaakt voor een
nieuw project!


Die donderdag een heel bijzondere wending nam.
Uit de "Kris Collectie" kwam een yard
sashing mijn kant op!

De lieve schat is haar kast aan het opruimen,
kwam dit tegen,
dacht aan mijn nieuwe project,
en besloot er afstand van te doen!

Dikke zoen Kris!
Dank je wel!

To be continued........

Tot blogs,

Fijne zaterdag,


Juud

Remember; Better finished than perfect!





13 opmerkingen:

Rita zei

Jij hebt vast een geheim adres waar het tijdwinkeltje staat ;)))) hij is schitterend en dus veel succes met het maken. Fijne dag gr, Rita

Anoniem zei

Happy to do it. It is one of my favorites.
To see it for real in Amersfoort is going to be a treat!
Kris

Ageeth Dorsman zei

Dat is zeker een mooi project, en hele mooie lapjes ervoor, vooral die sashing! Ik kom a.s. week ook eens even quiltinspiratie opdoen, daar in Amersfoort; heb er zin in!
Fijn weekend en groetjes van Ageeth.

quiltingmieke zei

Piep prachtig nieuw project meid!!
Ik heb er Nantes ook eentje bedacht..
knuf

Floor zei

Wat heerlijk voor je dat je weer verliefd bent Juud!
Dat zijn we nog wel eens :-)
Maar dat is juist zo leuk van het quilten, die constante staat van verliefdheid. Nou ja.... soms even wat minder als er iets erg tegen zit of over moet.
Maar een quilt-crisis kan altijd worden opgelost toch?
Veel plezier met dit mooie nieuwe project.
Groetjes,
Floor

Ineke zei

Wat een schitterend project. Mmmm...weer een WIM-metje voor mijn lijstje.
Tot woensdag

Petra zei

Dit is een prachtige quilt, ik snap je verliefdheid!

Yvonne zei

Wat een mooie weer! En extra leuk dat we die straks in het echt gaan zien!

Nathalie zei

altijd zo'n lekker moment... Een Nieuw Project! Ben reuze benieuwd!

MJinMichigan zei

I love that quilt! Could you please tell me the manufacturer and fabric line the smashing fabric is from.

MJinMichigan zei

Oops sashing (not smashing) fabric.

Dientje zei

Het mooie zit hem vaak in de eenvoud. Dat geldt ook voor deze quilt. Geweldig. Ik volg de vorderingen. Gr. Dientje

quiltsathome zei

O, ja, MOOI, deze quilt, met zulke Mooie Warme Kleuren !!
Ik kan me echt voorstellen dat je er op gevallen bent !
Veel plezier met het maken !