maandag 10 april 2017

Heerlijk, Heerlijk Weekend

Wat heb ik een heerlijk weekend gehad.
Druk en bezig, maar wat is nieuw?
Zo steek ik nu eenmaal in elkaar.
Vrijdag ben ik eerst wezen wandelen op de Lage Vuursche,
een geweldig mooi wandelgebied, een heerlijke kop koffie,
een gezellige babbel en Sjaak die het ook prima naar zijn zin had.


Hij heeft lekker mee gelopen,
en vond het ook prima dat er uitgebreid koffie werd gedronken.
Hij een lekker bot en vooral ook geen haast om
dat lekkere terras en de zon te verlaten.


Zondag zijn we op de beurs te vinden.
Rustig, maar gezellig.


Leuke winkeliers, en fijne ontmoetingen.


Oh en daar zijn ze NOG een keer!


Die leuke vrolijke quilts van Jen Kingwell!


I'm a Maker! Is dat geen geweldig lapje!
(je zou het er toch gewoon uit willen knippen!!)


Het is wel duidelijk wie mij geïnspireerd heeft!
Heerlijke, vrolijke, heldere lapjes gaan er mee naar huis.


Ik heb ook wat op de beurs achter gelaten.
Flyers, heel veel flyers!
Ik hoop toch zo jullie allemaal te zien in Amersfoort.


Aan het eind van de dag staan Elsbeth en ik toch nog even
achter de beurstafel in de stand van
Petra Prins.
Het duurt niet lang of we halen gekkigheid uit.


tja en dan.........


We hebben er goed hard om kunnen lachen!
Juud als Zeeuws Meisje!


Thuis is de zon zo gevonden.


Lekker buiten, wat drinken erbij,
worteltje wat tomaatjes.
Het leven is goed.


Kijk toch eens wat een mooi leuk lapje!


We kletsen, en al kletsend gaat het fout.
Zoals bij ons allemaal,
maar wat maakt het uit?
Zolang je het maar je zin hebt.


Ik knip en knip in de nieuwe lapjes.
Voor de Hallo Halo!


"Good Karma"
daar wordt je toch gelukkig van!


knip-knip-knip en nog meer tekenen en knippen.
Ik ben nog wel even bezig.
En niet alleen met Halo!


Hier een van de blokken van maand twee van
Delilah, ook al van Jen Kingwell.

SUPER leuk al die heerlijke,
vrolijke lapjes.


Maar nu?
Nu weer naar Winnock@Zeist!

Fijne maandag allemaal,

tot blogs,

Juud

Remember; Better finished than perfect!






16 opmerkingen:

Annette zei

Leuk, je hebt de andere helft van de neerminnien op de kop getikt!

Phyllis zei

Heerlijk weekend en een heerlijk nieuw project, genieten!

OmaSannie zei

Wat gezellig allemaal! Fijne maandag!

Rita zei

Wat weer een heerlijk weekend, en voor nu werk ze. Gr. Rita

Else zei

Zit hier heerlijk te genieten van je blogje en na te genieten van gisteren. Werk ze, DIKKE knuffel zwaaizwaai

Dientje zei

Het ziet er weer mooi uit. Zeeuws Juudje kan wel. Het was ook heerlijk weer om buiten te werken, haha, vooral de lapjes. Ze zijn weer bijzonder. Veel plezier met alle moois. Dientje

Floor zei

Hallo Zeeuws meisje!
De gezelligheid en vrolijkheid spat van je blogje af deze week!
Heerlijk om te kunnen genieten van Sjaakje, vrolijke quilts, de zon en prachtige lapjes.
Dat hondenlapje is enig!
Groetjes,
Floor

BezigeBijMirjam zei

Dat was weer een weekend vol genieten. Er zullen vele mensen dit weekend genoten hebben met dit mooie weer. Oei, oei, al weer nieuwe projecten..... Ach ja waarom niet. Heerlijk toch om steeds iets anders op te kunnen pakken. Wij hebben heerlijk gefietst dit weekend. Langs meren, rivieren, door stadjes en bos, over de hei. Fantastisch. Totaal 116 km. Ook nog bij de Oostvaardersplassen geweest. Wat een mooi natuurgebied. Fijne week!

Yvonne zei

Een weekend vol lapjes en beurs en beweging en zon. Wat wil je nog meer? Het kan slechter hoor!
Op 9 april al in het zonnetje in de tuin is op zich al uniek. Fijne werkweek!

Nifty Quilts zei

Perfect weekend--hiking, sun, fabrics and fun with friends. Good week to you.

Annette zei

Het was nog vroeg, masr ik bedoelde natuurlijk meerminnen...

Ineke zei

Ja hoor, ik kom naar Amersfoort en neem er nog een paar vriendinnen mee ;-)

Anny zei

Wat een schattige lapjes heb je op de kop getikt!

Evelyne zei

Heerlijk die lapjes alleen voor mij staat alles in het teken van lapjes inpakken voor La Douche.
Kan niet wachten om ze weer uit te pakken!
Ik was een beetje achter met lezen bij je heb het lekker even in zitten halen.
Mooie quilts van Jen!

Fijne paasdagen en lieve groetjes.
Eef

Naaidooz zei

Dank je wel voor je lieve reactie op mijn blog! Ik zie bij jou ook prachtige dingen en ga je volgen hoor! Groetjes, Femke (Naaidooz)

Anja.M zei

Wat zijn ze geweldig hé die quilts van Jen Kingwell.
Zo vrolijk.
Quilt groetjes Anja.