woensdag 3 februari 2016

De Bloggers bee in Katwijk

Alweer voor de vijfde keer,
een eerste lustrum.
Vijf jaar,
voorbij gevlogen!

En ook dit keer spat 
de zorg die Yvonne 
(klik naar haar blog)
eraan besteed
er weer vanaf!


Yvonne opent,
de taart staat klaar,
wij zijn er klaar voor,
de koffie is vers gezet,
tassen vol met mooie quilts.
Mijn liefje wat wil je nog meer?
Oh regen, donker en akelig weer,
echt weer om bij binnen te zitten?
Ook dat was er gewoon allemaal!


Ook dit keer de zonde meer dan waard!


En er komen niet alleen hele mooie quilts mee op zo'n bee dag,




En de lunch?
Poeh hee!
Heerlijk, de soep van Yvonne (graag het recept!)
het brood, de hartige taarten, de gevulde eieren, de wraps, de
worstenbroodjes, de fruitsalade, 
het was een VERRUKKELIJK buffet!


na de lunch de Show en Tell.
En wat zijn er weer een mooie quilts voorbij gekomen.
Hier een detail van Ageeth en HAAR versie van de 
Mountmellick!
Wat een vakwerk!


Caro met een Spakenburgse pracht.


Nelleke met haar prachtig uitgevoerde quilt.


Hier was ik zelf helemaal weg van.
Marja met haar mandjes quilt.
Elke maandag zien wij haar mandjes voorbij komen
en nu dan het resultaat van al die maandagen.


Phyllis met haar wonky stars voor haar dochter, 
met gezellige achterkant.


deze, ook van Phyllis, laat ik speciaal voor LZ'tje zien.
(Mooi he Kaat!)


Kijk hier houd ik van.
Dear Jane.
In hele mooie rode stoffen,
deze is van Karen,



en dan nog een Jane ook in rood,
maar weer totaal anders,
met een heel eigen uitstraling.
Grappig toch, rood en rood, 
maar totaal verschillend.
Deze is van Patricia



Hmm mijn groepsfoto is niet super goed gelukt.
Er wordt nog gekletst,
en ben ikzelf nog niet in beeld.

Het was weer een zeer geslaagde dag,
die, zoals altijd, veel en veel te snel
voorbij was!

Tot blogs,

Fijne woensdag allemaal,


Juud

Remember; Better finished than perfect!



8 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Heerlijk he? Zulke dagen moesten er nog veel meer zijn.
Mooi, Juud je foto's!!!!
tot gauw, vandaag komt je zusje de Burnt brengen. We hebben de muur al leeg gemaakt zodat we hem goed kunnen zien….
tot gauw.

Gerda Hartman zei

Dat was een feestje om te kijken en te proeven!

brigitta seinen zei

Wat gezellig zo'n dag. En dat al voor de vijfde keer, super. Prachtige quilts laat je zien, maar ik ben helemaal verliefd geworden op dat geweldige muisje. Is ze gemaakt van vilt? Vind haar helemaal top.

Annelein zei

Heerlijk zo'n dag... en zo genieten wij ook nog een beetje mee!!!

Phyllis zei

Wat was het super, he? Een heerlijke dag, zo van genoten en van alle verslagen die erover voorbij komen ook van jouw verslag nu weer. Dank voor je complimenten voor de quilts, ik vond het enig met jou (eindelijk, dan :-) ) en je werk kennis te maken. Ik kijk uit naar de 13e!

Ageeth Dorsman zei

Wat een heerlijk verslag van een heerlijke dag! Ik hol weer eens vreselijk achter alles aan, omdat ik sinds zondag gevloerd ben door de mannengriep van mijn man (niet te onderschatten, zoiets...). Maar des te leuker om nu het weer wat beter gaat, even heerlijk na te genieten.
Het was weer een feest om iedereen weer eens in het echt te ontmoeten, alle moois te kunnen bewonderen en de gastvrijheid van Yvonne is absoluut geweldig.
Groetjes van Ageeth

Yvonne zei

Nou, nou....(bloos, bloos) wat een lieve woorden toch overal op de blogs. Heerlijk om te lezen dat een ieder een fijne dag heeft gehad en leuk om steeds weer nieuwe foto's vanuit een andere invalshoek te zien! Vooral die lekker rommelige groepsfoto!

Floor zei

Natuurlijk wordt er op de groepsfoto nog gekletst, dat houdt toch immers nooit op haha!
Maar reuze gezellig dat kan je zo wel zien, en dan al die mooie quilts in het echt te mogen bekijken, kan me voorstellen dat jullie allemaal genoten hebben en natuurlijk ook nog heel veel steekjes gedaan.