woensdag 15 april 2015

Workshop bij Bosche Quilts en Meer....

Afgelopen februari was ik bij Wietske voor een workshop.
Gewoon, gezellig, wat uurtjes met elkaar aan tafel.
Wat tips en tricks, kopje koffie,
bakkie thee,
nix moeilijks aan.
Maar wel vooral HEEL erg gezellig!
Het ontwerp was van Herman.
Een kleine applicatie.
Zelf ben ik daar in gaan borduren,
gewoon omdat IK dat zo leuk vind.
Een paar makkelijke steekjes,
waarmee je, als je leuke combinaties maakt,
heel veel mee kunt.
Echt heel veel.

De dag in februari was prima geslaagd.
Zo zeer zelfs dat hij op herhaling ging
afgelopen zondag.


Van thuis neem ik wat borduur voorbeelden mee.
De Antique Wedding Sampler van Sue Daley,
By wisdom a house is build,
en uiteraard het voorbeeld gemaakt voor de workshop.


Na een korte uitleg gaan de dames al snel aan de slag.
Wanneer ik, terwijl het werkelijk MUIS STIL is,
 rond de tafel loop hoor ik iemand zeggen

"Je bent echt een Juf zo!"

ha ha,
ik ben er maar weer snel bij gaan zitten!


pfft wat een zooitje,
voor de middag heb ik het nog maar eens beter gespeld,
want zo zie je er maar weinig van.
Maar nu ik mijn blokjes zo weer zag........
heb ik toch ook weer zin om hiermee verder te gaan.

Dan maakt Wietske wat foto's, je moet toch wat te bloggen hebben niet waar?
Helaas bleek dat niet zo lekker te zijn voor mijn ego..


Het commentaar is niet van de lucht!

"Je ziet Juuds KIN"

(daar gaat mijn 'slanke' ik!
hup zo het afvoerputje in!)

JUUDS KIN,
je zou er slapeloze nachten van kunnen krijgen!
Bloed link!

Gelukkig kunnen we er smakelijk om lachen.
(en zorg ik ervoor dat vooral het bewuste lichaamsdeel NIET meer in beeld komt!)



Zomaar in een hoekje een geweldige tasje,
een snoepje.


En Wietske zelf?
Druk met het aan elkaar zetten van haar Stonefields quilt!


een hele klus maar zeker niet zonder resultaat!


En van de ene blokken quilt in de andere!
 De Dear Jane.
Wietske heeft twee exemplaren!
Een Dear Jane geborduurd en eentje nog volop 
in de maak!


Wat is en BLIJFT dit toch een ENORM mooi,
leuk en bijzonder 
project.

en toen?
Toen was ook deze zondag om,
en kwam er aan een heel druk weekend
en eind.
Lekker 50 minuten terug in de auto,
zingend.
Thuis wat gegeten,
blokje afgemaakt,
blogjes geschreven.

Donderdag is er een volgende quilt 
afspraak.

Fijne woensdag allemaal,

Tot Blogs,

Juud

Remember; Better finished than perfect


12 opmerkingen:

Marja zei

Lekker druk weekend had je.
Den Bosch gaat een 2e 'thuishaven' worden:)

Groet,

Berna zei

Je bent in de weekenden haast nog drukker dan in de week :) Wel gezellig en je komt nog eens ergens.
Geniet van de zon als je thuis komt vanmiddag.

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een leuke en gezellige dag weer, fijn dat je er zo van geniet! Dat mandje is een schatje en de andere blokken en quilts ook!
Groetjes, Cisca

Yvonne zei

Wat gezellig weer!

Marguerite zei

Ziet er weer super gezellig uit..

christine zei

zo gezellig om bij jou te lezen de bee,s en workshops het is te enig voor woorden dat mandje in het hoekje wat een schatje is dat. leuk om dit alles steeds te zien .

ga zo eens kijken of we buiten kunnen zitten er staat weer een behoorlijk windje over die dijk .
fijne dag

Ineke zei

Ooit ga ik die DJ ook maken. Hopelijk binnen 5 jaar pffffffff

Lida zei

Leuk om jullie allemaal zo bezig te zien en wat gezellig! Groetjes
Lida

quiltsathome zei

Het was vast weer erg gezellig !
Tot morgen, groetjes, Patricia

Greet zei

Jullie hadden het weer gezellig.
Tot volgende week !
Groetjes,
Greet

Carin zei

Dat is een super leuke zondag geweest als ik dat zo lees !

jolanda zei

Wat klinkt dat allemaal weer gezellig en dat was het natuurlijk ook... dat zien we wel aan de foto's.
Heerlijk ook die foto van Wietske druk met haar lapjes.