donderdag 12 juni 2014

GESLAAGD

Wat was het gisteren een ongekend spannende dag, 
de examenuitslagen! 
Gelukkig hing de vlag er zo bij bij ons gisterenmiddag,

Afbeelding1

En hebben we dat met vrienden zo gevierd,

IMG_3511

We hebben heerlijk buiten gegeten 
en een borreltje gedronken! 
Oh nu kan die ‘kleine’ meid verder met haar vervolg opleiding.

IMG_3525

en het toetje….

IMG_3527

heerlijk was het, 
het slagen van ons kind, 
het etentje, het toetje,
 pfft KAPOT waren wij ervan, doodmoe. 
Maxime niet, die heeft het eerste examenfeest er al op zitten. 
En ligt nu haar emoties uit te slapen.

Heel erg bedankt voor al 
jullie lieve reacties gisteren op facebook en instagram, 
echt heel erg leuk!
 Maxime heeft ze allemaal, glunderend, gelezen.

Fijne dag vandaag,
tot blogs,

Juud

31 opmerkingen:

Berna zei

Dan doen we het hier nog maar even over. Maxime van harte gefeliciteerd meid! Wat een feest. En dat zal de komende dagen ook nog wel even duren voordat je alle feestjes gehad hebt. Geniet ervan en fan straks van je vakantie en tegen september met heel veel zin en frisse moed starten met je vervolgopleiding waar je dit toch allemaal voor gedaan hebt! Helemaal TOP!
En Juud en Frans natuurlijk ook gefeliciteerd! Een pak van jullie hart dat ze erdoor is.

Annelie zei

Gefeliciteerd, (en wat ziet dat toetje er SUPER uit;))
Groet Annelie

heleen zei

Gefeliciteerd ! Hier zijn er ook twee geslaagd, wat een opluchting.

Monica zei

Van harte gefeliciteerd, wat zullen jullie (en zij) trots zijn op zo'n behaald resultaat. Ga maar lekker feesten hoor!

Ans zei

Gefeliciteerd! Altijd weer een opluchting als de uitslag binnen is!

Anne Marieke zei

Wat een knappe dochter heb jij. Kan me voorstellen dat het een enorme opluchting was voor iedereen.

martine zei

Van harte gefeliciteerd,
Groetjes

Yvonne zei

Nou, het is ook wel een mijlpaal in een mensenleven......een kind dat slaagt.....en voor het kind zelf natuurlijk. Ik kan het me nog goed herinneren bij mijn dochter al is dat bedenk ik me nu......16 jaar geleden.....whaaaaa......waar blijft de tijd! Lekker genieten dus van dit mooie moment! Liefs, Yvonne

Phyllis zei

Nogmaals van harte! Oh, wat zal dat een opluchting zijn. En meteen gezellig gevierd. En nu?

bep zei

Gefeliciteerd en dat toetje kijkt mij steeds aan, wat zullenjullie gesmuld hebben,
Bep

Ageeth Dorsman zei

Gefeliciteerd!!! Een topprestatie van je dochter en wat zul je een trotse mama zijn!
Groetjes van Ageeth

Marja zei

Lekker hoor, diploma binnen!
Ik zit hier vandaag in spanning of het jongste kind hier ook geslaagd is, brrrr

Groet,

Judith zei

vreselijke stressvolle tijd was dat, vond ik ;) gefeliciteerd met en voor je dochter!!

Floor zei

Ik ben alleen maar van het bloggen, dus dan maar hier: Maxime van harte gefeliciteerd met je diploma!
Wat heerlijk dat je nu klaar bent met deze opleiding.
Nu eerst lekker feestjes en vakantie. Duurt nog een hele tijd voordat je volgende opleiding weer begint, dus lekker genieten van vrij zijn.
Juud jij ook gefeliciteerd hoor, is toch heerlijk om zo'n prachtige dochter te hebben die ook nog geslaagd is?

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Onderga het Juud, want achteraf gezien vonden wij het een van de mooiste periodes met onze kinderen. De spanning van wel-niet, toch weer wel en hoe nu verder. Ingeloot en uitgeloot worden, het is zo ontzettend spannend maar ook zo leuk. En jullie Maxime? Die komt er wel. Dat zie je nu al.
groetjes aan haar doen he?
Wietske

Hilde zei

Fantastisch !!! Gefeliciteerd !!!

marion zei

gefeliciteerd Maxime en succes met je vervolgstudie

marianne zei

Maxime,Juud en Frans vann harte gefeliciteerd.
En nou Maxime....genieten van welverdiende vakantie.
En mama en papa slapen wat rustiger nou :-))

Ik ben Esther zei

Geweldig zeg!! Enorm gefeliciteerd!!!Als ouders ook altijd een enorme last van je schouders he als je kind geslaagd is, dus nu eindelijk opgelucht ademhalen en lekker vieren,je hebt groot gelijk!!!
Groetjes!
Esther

Unknown zei

Van harte gefeliciteerd,bij mij ook een geslaagde,pff spannende middag was het,
Groetjes Carla. ( bij bep)

sylvia zei

hallo meis, hier ook nog een keer mijn felicitaties!! Wat een rollercoaster van emoties, he, zo'n dag! Tis hier al een tijdje geleden, maar ik kan de sfeer nog oproepen, hoor!
Dd straalt, maar moeders niet minder.........;)
geniet er maar van, liefs, Syl

Anoniem zei

Hoi Judith,
Van harte gefeliciteerd.
Die stress die ken ik, maar ook wij zijn supertrots: Steven en Laura zijn allebei geslaagd.
Tot morgen!
Dikke kus Iris

Phebe and Jane zei

Van harte gefeliciteerd! Ik weet van mijn eigen dochters wat een geweldig moment het slagen van je kind is. Niet alleen voor het kind zelf, maar zeker ook voor de ouders. Een mijlpaal bereikt.
Groetjes,
Marian

Marians Quiltblog zei

Voor Maxime: Wat een heerlijk gevoel geeft dat hè. Van harte gefeliciteerd. En nu maar feesten! Geniet ervan!
Heel veel succes met je vervolgopleiding. Wat ga je doe?
Judith, jullie ook gefeliciteerd. Voor ons ouders ook een hele mijlpaal!
Fijne dag!

Alie zei

Gefeliciteerd. Ja, het is een mijlpaal. Er breekt een hee l andere tijd aan voor allemaal.

Ineke Original zei

SUPER! Goed gedaan!

Evelyne zei

Maxime van Harte Gefeliciteerd, toch weer een stap in dit leven.
Maar Judith wat zal het spannend geweest zijn.
Geniet van het weekend en van de spanning die even plaats gemaakt heeft voor blijdschap.

Evelyne

Carin zei

Nogmaals van harte gefeliciteerd !!!

Janien zei

Wat een feest! Van harte gefeliciteerd!

quiltsathome zei

Geweldig, wat leuk dat ze haar diploma heeft ! Dat was zeker zo'n heerlijk etentje waard !
Sorry voor mijn late reactie, er kwamen nog zoveel andere dingen tussendoor dat ik weinig blogjes gelezen heb in de afgelopen 2 weken.

Kleine Vingers zei

Nog van harte gefeliciteerd!!
Groetjes