zondag 5 januari 2014

Rust

Ik wil jullie allemaal heel hartelijk bedanken voor alle lieve reacties die LZ’tje en ik van jullie hebben mogen ontvangen.
Hoewel het misschien gek klinkt,
want sommige van jullie ken ik alleen uit reacties, of van jullie blog,
troosten de woorden toch.
Inmiddels is de toespraak voor morgen geschreven.
Dat geeft mij rust, toch lastig om de juiste toon en de juiste woorden te vinden wanneer je voor het de aller laatste keer iets voor
Tante An mag/kan doen.
Maar ik heb ze!
En dat voelt goed.
 
Afgelopen vrijdag was er een heel klein bee-tje,
ik had namelijk weken geleden al afgesproken met Wilma en zag geen reden om het af te zeggen.
Heerlijk juist om met elkaar te zitten.
 
DSC01590DSC01591
 
En kijk eens wat ze mee gebracht had!
Een Spakenburgs Hart,
oh zo slecht,
maar oh zo lekker!
 
DSC01588DSC01589
 
En al kletsend, herinneringen ophalend aan An,
quiltend verstrijkt de dag.
 
DSC01587DSC01597
 
Maak ik mijn laatste sterrenslinger tot een geheel,
en begin aan maand 8 van de Antique Weddingsampler.
 
DSC01600DSC01601
 
En terwijl Maxime bezig is met haar
Harry Potter Marathon,
pruts ik rustig verder.
 
Het was een fijne vrijdag,
lekker om gewoon even te kunnen zitten,
lekker om niets te hoeven,
lekker om samen te kunnen quilten.
 
Ik hoop dat jullie ook zulke lekkere bee-momenten hebben!
 
Fijne zondag,
 
Tot Blogs,
 
Juud

20 opmerkingen:

mieke zei

Een beetje afleiding tussendoor, mag gerust.
Dat is alleen maar goed.
Sterkte morgen.
grtjs Mieke

Saskia Smit zei

Bee-momenten heb ik niet. Maar de verhaaltjes over deze bees zijn ook leuk om te doen.

Marians Quiltblog zei

Fijn dat je rust hebt en een goed gevoel over je toespraak. Wat maak je toch mooie blokken! Altijd weer genieten voor je lezers.
Sterkte morgen!

Groet marian

Lida zei

Zo'n speciale dag dus, die ondanks het verlies een warme gloed na heeft gelaten! Sterkte voor morgen, want het blijft moeilijk, afscheid nemen!
Knuffel
Lida

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Sterkte morgen, vind er de rust en de kracht voor, dan gaat het goed.
We spreken elkaar hopelijk snel
groetjes
Wietske

Tilly zei

Sterkte voor morgen, afscheid nemen is en bljft moeilijk.

heleen zei

heel veel sterkte morgen.
De mooie herinneringen zullen altijd blijven en zo blijft ze toch altijd een beetje bij je.

Phebe and Jane zei

Ik had het bericht van je tante An helemaal gemist. Dus een beetje laat, maar niet minder gemeend: gecondoleerd met haar overlijden. Fijn dat je desondanks zo'n heerlijke quiltdag hebt gehad.
Groetjes,
Marian

Anoniem zei

Lieve Juud ik wens jou sterkte en kracht voor morgen en die toespraak gaat helemaal goed komen en boven glimlacht iemand om jou lieve woorden.
knuffel van Meriam

Anoniem zei

Je Tante zou niet anders gewild hebben,dan dat je even gaat ontspannen.
Veel sterkte morgen-denk aan jullie en het gaat helemaal goedkomen met je toespraak.
knuffel,Truus uit Drenthe

Berna zei

Goed dat je het bee-tje gewoon hebt laten doorgaan. De hele dag kniezen helpt niet en je tante hield erg van je mooie quilts toch?
Ik wens jullie morgen veel sterkte en jij in het bijzonder met je toespraak.
Wij zien elkaar dinsdag.
Dikke knuf

Grit zei

Your work is so fantastic.
Greetings Grit

Floor zei

Ja hoor, ik had vanmorgen ook zo'n heerlijk quiltmoment!
Als alles lekker loopt en je weer verder kunt, dat is zo fijn.
Blok 8 wordt prachtig, dat kan ik al aan de mooie stofjes zien.

Guusje, zei

Als eerste voor morgen heel veel sterkte gewenst. De bee momenten vind ik ook altijd helemaal geweldig, lekker tot rust komen, wat lachen steekjes zetten enz. Ik zie hier weer een mooie ster tevoorschijn komen bij je.

christine zei

Judith heel veel sterkte morgen en jouw afscheid aan je tante zal goed zijn. de band die jullie hadden voel je door de verhaaltjes heen dus ik denk dat het gewoon niet fout kan gaan liefs Christine

carina zei

Sterkte morgen met je toespraak.

Yvonne zei

Veel sterkte gewenst bij het afscheid. Zo kan quilten ook heel therapeutisch werken he? Het geeft altijd mooi afleiding.

quiltlodge gerda zei

Heerlijk dat soort dagen.
Ik hoop van harte dat je aan vandaag ook een goed gevoel over zult houden en dat het een mooi afscheid van een lieve tante is geworden.

Elisabeth zei

Ik hoop dat het allemaal goed verlopen is vandaag...en heerlijk dat je dan even quilten mag.

Wilma zei

Het was een zeker een fijne dag met ons mini bee-tje.
Fijn dat het door kon gaan.

Lieve Juud,
ik hoop dat gisteren een mooi afscheid was en dat je er op den duur met een glimlach aan terug kan denken. Een glimlach omdat je voelt dat het goed is geweest.