vrijdag 27 september 2013

Dear Jane

Ik zou toch bijna vergeten dat zij er ook nog is!
Of is het gewoon geen quilt tijd geweest?
Dat kan natuurlijk ook.

DSC00502DSC00503

Maandagavond was het zo ver. 
Sjaan mocht van het raam waar ze de afgelopen weken 
(maanden) op gelegen heeft.
Voorzichtig werd ze opengevouwen, 
want ergens ligt een karton met daar de bies omheen gedraaid. 
En die moet niet ineens op de grond kukelen ofzo.

DSC00504

Alsof ik een cadeautje aan het openen ben……..

DSC00505

en dan door met het biezen van de boogjes, en boogjes en boogjes en boogjes.
Ik boog nog even door.
Oh en ga nu niet denken dat de quilt daarna klaar is! Wanneer de bies erom heen zit, mogen alle blokjes nog gequilt worden. Op het raam heb ik alle sashings door gequilt, maar niet EEN blokje.
Fijne vrijdag,

Doeg Juud

En allemaal heel HARTELIJK bedankt voor de lieve
wensen voor onze dochter
(die morgenavond gelijk wil gaan stappen!
was ze nog maar 4)

20 opmerkingen:

Annelies zei

Wat ga je goed !!! Veel plezier met Sjaan !!

Willy zei

De kleuren passen helemaal bij dit jaargetijde, prachtig!

christine zei

lekker aan het bogen? ze ziet er prachtig uit hele warme kleuren . benbenieuwd na het totaal plaatje maar ik wacht nog wel even hoor ga jij maar lekker door met bogen .

christine

Else zei

Lekker bezig geweest Juud, Sjaan word steeds MOOIER!! En Maxime heel veel stap plezier (lol) Fijn weekend knuffel van mij

Sis Voorn zei

Ik wens je een boogjesvol weekend ;)

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Mooi Juud, heel erg mooi. Ik weet niet wat ik mooier vindt, je Jane of je achtergrond. Heerlijke herfstige kleuren allemaal en daar houden wij toch zo van.
Echt genieten hoor
groetjes
Wietske

Margreet zei

Succes met de bogen. Het wordt erg mooi. Ik vind je stof van de achterkant van de quilt prachtig !

Anoniem zei

Sluit me helemaal bij Margreet aan--succes!!!
En nu als de wiede-weerga boodschappen doen!
goed weekend!!!
groetjes,Truus uit Drenthe

Monica zei

Prachtige kleuren heeft jouw Jane, succes met het laatste deel

Yvonne zei

En ik maar denken dat je bijna klaar was! Nou het helpt je in ieder geval wel de winter door dan, het quilten van Sjaan. Mooie herfst layout heeft je blog gekregen. Ja en dan ben je 16 en dan wil je......van alles....sterkte hoor!

Unknown zei

Ze word supermooi, geweldige kleuren. Ben benieuwd naar het eindresultaat!

Groetjes,
Linda

Inge zei

Succes met Jane. Ze wordt steeds mooier!
Volgens mij komt het wel goed met die dochter van jullie. Ik ken haar niet, maar uit je verhalen en foto's blijkt dat het een verstandige meid is.
Ach en toen ze 4 was, had je vast weer andere zorgen...... en het blijft zo, hoor Juud. Eens een mama, altijd een mama.
Fijn weekend!

Rennie zei

Ja kleine meisjes worden groot! Veel plezier met Sjaan.

susana zei

Nog gefeliciteerd met je dochter!
Ik heb er ook zo ééntje thuis, stappen. . . vind het moeilijk hoor!
En prachtig wordt ze Dé Jane.
Vraagje: ik heb Jane ook op bezoek ( nog niet zo vaak als jij ;0)
Maar die sashings, is het handig om die alvast aan elke blokje te maken?
groetjes en fijn week-end,
Succes met quilten.

Floor zei

Is altijd zo leuk hè, als je een quilt een tijdje niet hebt gezien, is het weer helemaal een feestje om hem weer te bekijken en er mee verder te gaan.

carina zei

Mooi werkje voor de donkere dagen. En succes met de nachten wakker liggen..... En als ze dan ook thuis zijn kan je weer lekker slapen...hahah heerlijk zon tiener joh.
Straks al die gasten voor de deur.

Saskia Smit zei

Gelukkig, ik ben niet de enige die een quilt een aantal dagen, eh weken, eh maanden laat hangen

Carin zei

Dat ziet er goed uit en slim om eerst alleen de sashings door te quilten, daarna de bies en dan pas de blokjes.
Doe jij als je de bies aan de voorkant zet, hem ook meteen aan de achterkant vastzetten ... of zie ik het verkeerd??

Mooi je nieuwe herfst achtergrond !

KijkDaarIs zei

Wat is "Sjaan"toch mooi!!!
al die boogjes erom...het wordt steeds mooier....
Ooit...ben ik ook zover..;0)
Fijn weekend...

Wilma zei

Ik kan geen genoeg krijgen van je Sjaan! Ze is prachtig, zelfs haar achterkant is om te zoenen ;O)