dinsdag 11 december 2012

In mijn 'lone-some'

Met andere woorden;
Heerlijk een dagje voor mijzelf!
Zalig.
Eerst rustig wakker worden, kopje koffie, nog een kopje,
en vooruit ik neem er nog een.
Mail wat met een vriendin, en 'klets' er zomaar een tweede achteraan.
ondertussen maak ik de afzuigkap schoon!
(stond hier niet ergens geschreven 'een dagje voor mijzelf?)
Wanneer dat, altijd lastige klusje geklaard is, snel ik onder de douche en ga naar
de Kerstshow in Leusden.
Ik heb geloof ik nog nooit zoiets gezien.
het is overdadig, misschien zelfs te veel,
het is prachtig,
er is van alles, en nog meer, en dan nog een beetje.
Het is zoveel dat ik met twee cyclaampjes en hyacintjes naar huis ga.
En een gevulde kokosnoot voor de vogeltjes.
En met deze:
wereld's mooiste kandelaar
 
 
Ik ben er echt helemaal super blij mee!
Het schatje blijft mooi bij mij op tafel staan,
ook na de kerst.
Denk toch eens in hoe gezellig dat zal staan savonds bij mij aan tafel.
 
Aan sjaak is niet verder gewerkt, maar wel aan de Camelot.
Kijk maar even mee.
 
Maand nummer 15

En hier alle 15 maanden met nu alleen nog.....

 
maand 16 te gaan. Die komt pas in januari en dan is er 'alweer' een heel project afgerond. Wat gaat dat toch allemaal snel.
 
Fijne dag verder allemaal,
 
ik ga nu eerst naar de sportschool.
Vanavond komt "BBinH"
(Berna Buurten in Hoevelaken)
 
Tot blogs,
 
Dag,
 
Juud


14 opmerkingen:

Ageeth Dorsman zei

Dat is zeker een beauty van een kande-
laar! En wat nog meer een beauty is,
dat is je Camelot aan het worden (ik
loop een maand achter, moet er maar
weer eens aan verder...). Klinkt als
een gezellig dagje-voor-jezelf; geniet
nog maar even verder, de dag is nog
niet om. Groetjes van Ageeth

quiltsathome zei

Hoi Juud,
leuk dat je ook naar zo'n Kerstshow kon gaan, er is daar vaak zoveel moois te zien, he ?
En wat leuk om al die verschillende sterpatronen van je Camelot te zien.

Judith zei

je camelot wordt prachtig, vooral die groene achtergrond is schitterend :-)
geniet nog even van je tijd-voor-jezelf-dagje!

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Prachtig die kandelaar! Eenvoudig en daarom zo mooi. Die zou ik ook mooi laten staan na de feestdagen. Die camelot die ga ik ook nog eens maken.......ooit!

groetjes

Wietske

Rennie zei

Gaaf joh die kandelaar. Zou hier ook niet misstaan. Ga misschien toch ook eens speuren naar zo iets leuks. Je camelot wordt mooi. Fijne avond doe de groeten en tot zaterdag!

quilting Jeannet zei

Heerlijk Judith, een daagje voor jezelf, en heb je nou die afzuigkap helemaal schoon? Je gelooft het of niet, maar je hebt me er wel mee geïnspireerd.....de mijne hangt dus nu ook brandschoon weer boven het fornuis, even tegen mannie zeggen dat tie het ook ziet.

Lida zei

Heerlijk zo'n dag toch! Gave kandelaar en wat een gave blokken zo bij elkaar! Veel plezier met Berna (zit wel goed!) en ik hoop dat je heelhuids terug bent gekomen van de sportschool! Groetjes
Lida

Floor zei

Ben ik ook eens geweest daar in Leusden. Inderdaad heel erg groot, maar ook veel van hetzelfde.
Gefeliciteerd met je aankoop.
Nu heb je altijd een "kaarsje" dat eeuwig kan branden, heel gezellig.
En je schiet ook al lekker op met je quilt.
Vast wel weer een nieuw project in gedachte?
GRoetjes,
Floor

Merian zei

Wauw je Camelot wordt wel heer erg mooi.
groetjes Merian

Annie Kingma zei

Prachtig mooi de kandelaar.
Ook bewonder ik de camelot, lijkt me moeilijk hoor,
Groetnis Annie

KijkDaarIs zei

oh oh wat mooi en wat gezellig weer
je weet je goed te vermaken!!!
Fijne avond...( ik ga nog een paar steekjes quilten)..;0)

Roos zei

Wat een mooie kandelaar,het zou inderdaad jammer zijn als je die na de kerst op zou ruimen.Je Camelot wordt ok schitterend.
Groetjes Roos

Yvonne zei

Heerlijk zo'n dagje daar kan je helemaal naar uitkijken toch? En een mooie kandelaar heb je gescoord, heel bijzonder!

Carin zei

Dat is zeker een mooie kandelaar. Wat zijn jullie blokken toch prachtig, zeker als je ze zo bij elkaar ziet hangen.