vrijdag 28 december 2012

Beertje in 't nieuw

Ik vond dat ik aardig op dreef was in december,
het ene blogje na het andere kwam uit mijn vingers.
Na de High Tea in Naaldwijk stopte het.
Toch de kerst drukte,
toch die laatste cadeau's,
Dear Jane bee in Zutphen,
en stond ook ik, net zoals zovele,
bij de supermarkt, slager ed voor de boodschappen.
En voor je het weet is het dan Kerst.
Het was prima.
Eerste kerstdag met de oudste zus van mijn moeder, 95!
en Tweede Kerstdag met vrienden.
Iedereen had wat gemaakt,
en werd er door iedereen gebruik gemaakt van de keuken.
Helemaal heerlijk,
lekker samen,
goed gegeten,
gelachen.
Gisteren een dag niks, wat poetsen, wat quilten,
vandaag de kapper en de eerste boodschappen voor de kaasfondue oudejaarsavond.
 
 
Maar eerst Beertje, want Beertje heeft inmiddels een eigen robe! Daar is zij super blij mee.
Beren-moeder Else heeft deze voor haar gemaakt!
Heerlijk, want breien kan ik niet. Eerst zat ze naakt in de vensterbank, later mocht ze een jurk lenen van nicht Emma-Sophie.
Maar nu is het echt,
passend bij haar strik een prachtige jurk.
Lieve Else super bedankt voor het breien!
 
 
Vanwege de Kerst mocht Beertje ook 'verkleed', bengelenvleugels vond ik voor haar wel zo toepasselijk!

 
Eenmaal bezig wilde ze niet meer stoppen!
Het blijven Hautaine dames!
 
Morgen updaten we nog even verder.
 
Fijne middag, avond allemaal,
 
doeg,
 
Juud


 


10 opmerkingen:

Else zei

Helemaal blij dat het jurkje goed past! Leuk die (B)engelvleugels (lol) Fijne jaarwisseling, knuffel Else

Elisabeth zei

Ha Juud, wat een prachtig jurkje heeft ze aan en dan met die vleugeltjes...leuk! Ook hier is het druk maar vanmorgen nog wel even in Zutphen geweest... Goede jaarwisseling, Elisabeth

Berna zei

Beertje zit er weer op haar paasbest bij en kan als freule gekleed het nieuwe jaar in.
Ook voor jullie een goed uiteinde en tot volgende week!

Annie Kingma zei

Leuk hoor
Groetnis Annie

Inge zei

Oh wat schattig ziet Beertje eruit. Dat meisje uit Huizen kan er wat van, die breit en breit. Fijn voor jou!
Beertje doet wel een beetje nuffig, maar dat geeft niks, dat mag met zo'n uiterlijk. Vleugeltjes staan haar ook al leuk en ik vind dat ze er superelegant bij zit, daar in die vensterbank.

Doei,
Inge

KijkDaarIs zei

zooo...een mooi gebreid jurkje...wat lief!!
en die snoeppige vleugeltjes passen er wel goed bij...;0)
doeg...;0)
Gerda

ria vogelzang zei

Wat een lief jurkje voor een lief beresnoetje!!
Geniet ze!

Ageeth Dorsman zei

Wat een prachtjurk heeft beertje ge-
kregen (dat is haar berenmoeder wel
toevertrouwd, dat breien...) en die
vleugeltjes zijn ook geweldig leuk!
Zo te lezen heb je heel Fijne Kerst-
dagem gehad. En nu op weg naar een
Goede Jaarwisseling!
Groetjes van Ageeth

Rennie zei

Beertje ziet er schattig uit zo. Dat jurkje is perfect zo. Een lieve groet van Lycia.

quiltsathome zei

Ja, bij mij was het ook druk met van alles en nog wat.
Leuk dat Else dat jurkje gebreid heeft !
Alvast een fijn Oud en Nieuw !