woensdag 26 september 2012

Lap Top Stuk

Lap top is stuk....
Niks een fikse kou....
Of een ander vervelend virus die de computer dokter fiksen kan....
Ik mag gewoon de 'poep-lap' trekken.....
en dan nog niet eens voor lapjes......
We gaan vrijdag kijken,
dan gaat de laptop meneer ook al mijn gegevens van de hardeschijf van de kapotte
laptop halen, gelukkig dat dit nog kan.
 
Gelukkig is er ook nog een notebook in huis.
En hoewel klein, werkt het eigenlijk best wel goed.
Goed genoeg voor een blogje.
 
Huwelijken is wel het item geweest sinds ik terug ben van vakantie.
Vrijdag heb ik nog een stel,
en dan pas weer halverwege oktober,
daarna zal het wel sneller minder worden.
 
En dan heb ik weer meer tijd voor he quilten.
Zoals hier aan de Camelot
 
 
Kijk niet bloggen in drukke periodes betekend wel tijd voor de lapjes!


 
Als het goed is laat ik jullie 1 oktober de blokken zien van
de maanden
augustus, september en oktober.
 
Fijne dag allemaal,
 
Juud
 


11 opmerkingen:

Rennie zei

Ja Juud zo gaat dat met meisjes van deze tijd die heel veel hobby's hebben. Energie kan maar een kant tegelijk op. vind ik soms ook wel eens jammer. Dat had ik me niet gerealiseerd, maar voor jou betekent de mooiweerperiode natuurlijk veel huwelijken. Dan kan je de komende tijd weer gaan genieten. Je laat alvast een mooi stukje zien. Ben benieuwd naar het resultaat van de afgelopen maanden. Zal blij zijn je weer te zien.

carina zei

Jammer dat gaat je weer geld kosten, en pfff dat de boel nog gered kan woorden, ik loop hier al eeuwen te roepen dat ik het ea naar de externeschijf moet zetten maar dan niet doen he. Mooi je camelot en ehhh mooie toespraken
voor de vers gebakken paren! Besos carina

Berna zei

Gelukkig dat je toespraak gered is voor vrijdag en dat de rest kan worden overgezet. Wel zonde van de poeplappen die getrokken moeten worden. Zou je zoveel andere leuke lappen van kunnen kopen.
Tot volgende week!

Carin zei

Gelukkig ben je niet alles verloren en kan alles overgezet worden.

Annie Kingma zei

Mooi werk zie ik hier al, ben ook best benieuwd naar alle gemaakte blokken.
Gelukkig kan alles over gezet word op straks je nieuwe pc.
Fijne dag nog.
Groetnis Annie

Rita zei

Gelukkig kan de computerdokter je bestanden nog redden, maar jammer dat je nu weer "lapjes"geld moet veranderen in "laptop"geld. gr.Rita

Floor zei

Laptops en computers zijn heel erg leuk en handig, maar het zou verboden moeten worden dat ze stuk gaan!
Fijn dat alles nog kan worden overgezet, en hopelijk lukt het daarna weer als het virus onschadelijk gemaakt is.
Groetjes,
Floor

Ineke M zei

zonde he,, maar niet over denken hoeveel hele mooie lapjes je had kunnen kopen .............zucht
Ien

mieke zei

Waardeloos, als een apparaat je in de steek laat.
Gelukkig heb je nog iets achter de hand voor tijdelijk gebruik.

Guusje, zei

Wat naar jouw laptop ook al kapot, de van mij ook, heb sinds twee dagen een nieuwe en ben erg druk met alles overzetten. Je camelotblokken zien er veelbelovend uit.

Willy zei

Ik kom later nog even weer voor je blokken, als je in ieder geval weer kunt bloggen. Groetjes,