zondag 9 oktober 2011

Esther's Robin

Aanstaande vrijdag is het weer zo ver, de Round Robin en dus moet mijn borduurtje af!
En zoals altijd bekruipt mij weer het gevoel dat ik weer niet weet wat ik maken moet.
Hoewel?
Niet weten?
Ik weet het wel!

Deze keer mag ik wat voor Esther maken, en die 'ken' ik net iets beter. In elk geval voldoende om vrijwel direct te weten wat ik voor haar ga maken.

Bij Marin koop ik de benodigde spullen en wanneer ik op zaterdagavond thuis kom ben ik in een klap klaar met mijn ontwerp!

Kijk daar houd ik van!

Nu nog 'effe' maken

Appeltje Eitje!

Doeg,


Juud

3 opmerkingen:

Berna zei

Komt tijd, komt raad. Zo zie je maar weer. Succes met maken. Of is ie al af? Fijne avond.

Willy zei

Ik ben benieuwd. Je laat het wel zien toch?!

Anoniem zei

Hij is echt mooi geworden! Kus Yves