maandag 6 juni 2011

Esther Miller

Wie heeft er wel eens gehoord van Esther Miller? Hier vind je meer informatie over haar. "Esther" staat al jaren op mijn verlanglijst. Hoe leuk zou het niet zijn om eens langere tijd les te krijgen in het quilten van een Amish vrouw die door het leven in Duitsland is geeindigd?

Ze woont in  Kallinchen en dat is in de buurt van Berlijn! Kan het leuker? Ja hoor dat kan! LZ gaat ook mee!! En moeten we dan nog lang wachten?? Welnee, nog 1 1/2 week, op woensdag 15 juni gaan we al!

Natuurlijk ga ik dan bloggen, dat wil zeggen; wanneer er wifi is!!

Doeg,

Juud

5 opmerkingen:

Floor zei

Ik heb nog nooit van Esther Miller gehoord, maar wat lijkt me dat heerlijk om van een Amish vrouw les te krijgen!!!!
Je moet er een eindje voor reizen, maar dan heb je ook wat.
Ik ga natuurlijk alles volgen op je blog, kan ik het ook een beetje leren voor mijn Sunshine and Shadow quilt haha!
Groetjes,
Floor

Helen zei

Volgende keer ga ik mee :) Welke les ga je volgen? Kan niet wachten om je ervaringen/verhalen te horen (of te lezen).

judith zei

@floor en Helen, we gaan voor een basis cursus quilten. Ga even naar haar site, met name het stukje 'history' is gewoon super leuk om te lezen. En wie weet, misschien gaan we nog wel eens, maar dan met een groep!

Rita zei

k heb net op haar site gekeken, Wauw wat lijkt me dat leuk. Maar ik heb me net opgegeven voor een Masterclass van Ted Storm. Maar ik ben benieuwd naar je ervaring. gr. Rita

MarianneD zei

Hallo Judith!
Even gezellig bij je gelezen,leuk blog!
Wat spannend zo'n bezoek aan Esther Miller...ga je volgen hoor! En ik lees dat jullie ook een Westie hebben..wij ook,al de derde,het blijven leuke hondjes hé?