donderdag 14 april 2011

Twee dagen voor vertrek.....

anweer een heerlijke dag. Ik ben een beetje aan het prutsen. Zit dagboekjes te lezen van de twee vorige reizen, maak een lijstje met stoffen die ik kopen wil. Op mijn wensenlijst staat stof voor de Pocket of Posies, randenstof voor de Farmers Wife, stof voor de Antique Quilt en wil ik gaan beginnen met de Dear Jane!

Maar op quiltreis en geen werkje mee, dat kan natuurlijk niet. Op 21 maart heb ik een workshop gehad van Sue Daley bij Den Haan en Wagenmakers in Amsterdam. Super leuk, zo leuk dat ik de dag daarna al gelijk begonnen ben met het snijden van de stoffen.  Enfin, je voelt hem aankomen, deze gaat mee als werkje.

Terwijl ik op mijn werkkamertje zit zie ik dit:

De familie van mijn Grootvader en zijn ouders. Wat zouden zij ervan vinden dat hun betoverkleinkind zover op reis gaat?

Ik pruts nog even door.

Morgen nog een leuke dag, om 1/2 2 sta ik in toga op het stadhuis om Geerke en haar Emiel te trouwen!!

6 opmerkingen:

Karin zei

Hello sis,wat mij betreft....ik ben er klaar voor.tot morgenavond xxjezus!

Elly (creatieveling Elly) zei

Jeetje wat heb je al veel voorbereid voor de antique sampler.
Veel plezier morgenop het stadhuis.
groetjes Elly

Esther zei

Hee Juudje,

Alvast een hele fijne vlucht en vakantie met zn vijfjes.
Gedraag je in het busje en geniet ervan.
Maak maar mooie foto's.
Tot de volgende borduurclub.

dikke knuf Es(ther)

gerda zei

Ohh spannend!!!!..je gaat in ieder geval goed voorbereid op reis..;0)
Heel ..heel veel plezier!!!! ben benieuwd naar al je belevenissen ...EN..foto's
Geniet er lekker van!!!
groetjes

Helen zei

wat een leuke werkplek. Gaat die antique sampler echt mee op reis. Heb je daar wel tijd voor?

Judith zei

@Helen, ik heb altijd de illusie dat we ook werkelijk wat gaan doen. Overigens is dit vaak ook zo. Smorgens en savonds wordt er toch lekker geprutst. We zullen zien. Aan het eind van de vakantie zal ik een update geven!!